News..hvornår blev sangene udgivet ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 23-06-09 08:42

Hej gruppe

Er der nogen der ved hvornår sangene med News: Du Er / Jeg Elsker Dig
blev udgivet første gang ?

Michael

Fra : Lars Frandsen

Dato : 23-06-09 10:21

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej gruppe
>
> Er der nogen der ved hvornår sangene med News: Du Er / Jeg Elsker Dig
> blev udgivet første gang ?

Hej Michael

"Jeg elsker dig" er fra deres 2. album med det opfindsomme navn "News"
indspillet 1982-1983.
"Du er" er på deres 3. album "Den Grønne Streg", som iflg. coveret er
indspillet i 1984-1985.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Bo Armand

Dato : 23-06-09 12:42

"Lars Frandsen" <nyheder@nordholm-frandsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indspillet 1982-1983.
> "Du er" er på deres 3. album "Den Grønne Streg", som iflg. coveret er

På coveret til "News", hvor Søs Fengers første er med, og hvor "jeg elsker
dig", er på. Står der den er indspillet og mixet i Werner studio 83/84.
Det passer også med hvad der står på :
http://da.wikipedia.org/wiki/News

Sangen "Du er" er rigtig nok som Lars skriver, fra "Den Grønne Streg"
indspillet i Werner studio 1984-1985.
Det stemmer også med Wikipedia's oplysninger.

Hilsen Bo Armand