Så kom den, endelig!
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-06-09 23:14

http://www.imdb.com/title/tt0083833/

Den er købt på nettet gennem DVDCity - måtte vente 5 uger på at de fik
den hjem fra England. Skal (gen)se den i morgen.

I aften skulle vi se afsnit 23 og 24 af Matador

Min bedre halvdel har set Matador 5 - 6 gange. Det er dog ikke noget
særligt, sammenlignet med hvor mange gange hun har set Pride and
Predudice, BBC indspilningen, den med Jennifer Ehles og Collin Firth.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Studo

Dato : 23-06-09 00:43

Den Tue, 23 Jun 2009 00:13:33 +0200 skrev Axel Hammerschmidt:

> [...]
> særligt, sammenlignet med hvor mange gange hun har set Pride and
> Predudice, BBC indspilningen, den med Jennifer Ehles og Collin Firth.

Orv, fedt.

Jeg har også lige set en anden film igen. Det er nok noget af det bedste
film der er produceret.
Vildt nok at de formåede at lave noget som de midterste 40 min, alt for
godt, super sammensætning af fortælling, scenerier, musik og effekter.

Måtte vente med at se den indtil jeg både havde fået den købt, var hjemme
og have tid til at se den. Må hellere se den igen, næste gang.

Godt nok har jeg ikke set den så mange gange som jeg har set tv her på
det sidste, men alligevel. Og faktisk heller ikke så mange gange som min
kammerat har kørt på motorvej, den jyske, vel at bemærke.

Fra : Steen

Dato : 23-06-09 11:35

> I aften skulle vi se afsnit 23 og 24 af Matador

Uh, det er slemt.
Hotellet udkommer den 30/6 (den er bedre imho)
--
Steen