At fjerne voks - før påsætning af folietry~
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-09 23:34

Hej i gruppen.

Jeg var ret grundig for et par uger siden med at få vokset fribordet på min
lille sejljolle.
Nu har jeg skaffet nogle vinylmærker som skal sættes på samme, og der skal
naturligvis afrenses efter alle kunstens regler! Hvad bruger man til at
fjerne voksen? Det er en alm. bilvoks jeg har benyttet og ikke en
tokomponent.

Mvh
Allan

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 21-06-09 08:17

Det behøver du ikke være så panisk med. Jeg har sat mine oven på en gelcoat
poleret med custom marine polish og de sidder genske fint på 3 die sæson.
Jeg affedtede slet ikke.

Bjarke

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 19:14

> Det behøver du ikke være så panisk med. Jeg har sat mine oven på en
> gelcoat poleret med custom marine polish og de sidder genske fint på 3 die
> sæson. Jeg affedtede slet ikke.

Okay - det var godt at høre.
Jeg forhørte mig lige hos venner og bekendte og endte med at bruge acetone.
Det virkede fint og tog endda det blå maling en anden jolle havde afsat på
min ..

Herligt...

Mvh
Allan