Nøglekode mistet, - hvad nu (Golf)
Fra : ulrich

Dato : 23-06-09 09:48

Hallo i gruppen.

Mon nogen kan hjælpe?

En VW Golf VI med fjernbetjent låsesystem.

Tilsyneladende uden årsag pludselig ude af funktion.

Har checket batteri, - som er OK.

Må nu låse V. dør indefra og kravle ud af højre dør som bevarer låsningen.

Må så låse op udefra m. nøgle i V. dør.

Hos VW siger man 'mistet kodning' -?? Hvad kan jeg gøre?

Med bedste hilsen og håb om hjælp,
Palle

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 23-06-09 04:43

On 23 Jun., 10:48, "ulrich" <ulr...@lite.dk> wrote:

> En VW Golf VI med fjernbetjent låsesystem.

> Hos VW siger man 'mistet kodning' -?? Hvad kan jeg gøre?

Bede dem om at komme og lave bilen. En Golf VI (Golf 6) er så ny at
der er garanti på bilen..

Klaus

Fra : ulrich

Dato : 23-06-09 14:03

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppemail@gmail.com> skrev i en
meddelelse
> [...]

> Hos VW siger man 'mistet kodning' -?? Hvad kan jeg gøre?

Bede dem om at komme og lave bilen. En Golf VI (Golf 6) er så ny at

Hmm . . , brugt importbil, forhandler i Hamborg. Men bilen skal til
Tyskland og køre
på danske gule plader - firmabil. - Så måske alligevel en mulighed.

Palle

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-06-09 14:58

ulrich skriver:

> Hmm . . , brugt importbil, forhandler i Hamborg. Men bilen skal til
> Tyskland og køre
> på danske gule plader - firmabil. - Så måske alligevel en mulighed.

Der er vel europavid dækning på mobilitetsservicen?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 23-06-09 15:03

> Der er vel europavid dækning på mobilitetsservicen?

Wauww... et helt nyt fordansket ord!

/Brian

Fra : Leo Havmøller

Dato : 23-06-09 14:10

"ulrich" <ulrich@lite.dk> wrote in message
> [...]
>
> Må så låse op udefra m. nøgle i V. dør.
>
> Hos VW siger man 'mistet kodning' -?? Hvad kan jeg gøre?

Prøv at poste på http://www.vagcars.dk/phpbb/viewforum.php?f=72

Leo Havmøller.