Papirerne havde ret!
Fra : Fly Christensen

Dato : 22-06-09 14:48

Nu da bilen har fået dæk med den rigtige hastigehedskode på, skulle det
da lige afprøves.

Og jo, papirernes lovede 241 km/t blev da opnået.

Den gamle Galant bil var rigtig træls ved 180-195. Mondeoen er
fuldstændig rolig hele vejen op.

Fly

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-06-09 17:24

> [...]
>
> Og jo, papirernes lovede 241 km/t blev da opnået.
>
> Den gamle Galant bil var rigtig træls ved 180-195. Mondeoen er

Hvilken mondeo er det? Min brors tidligere 2.5 V6 stationcar (Ghia, som vist
er ekstra udstyr (som vist er ekstra vægt?)) toppede ved omkring 220km/t
Med 20" fælge tabte den ca. 25-40km/t :D

mvh Anders

Fra : Martin Vollert

Dato : 22-06-09 17:47

Anders Houmark havde fået den ide at fortælle:

Det er vist en ST220.

Hilsen Martin.

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-06-09 18:58

On Mon, 22 Jun 2009 18:46:46 +0200, "Martin Vollert" <mit
fornavn@ertele.dk> wrote:

>Det er vist en ST220.

Yup. Det er en ST220.

Fly

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-06-09 17:58

"Anders Houmark" <no@email.available.dk> wrote in

> omkring 220km/t Med 20" fælge tabte den ca. 25-40km/t :D

Du er pææænt rundhåndet når du slår på taskerne

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 22-06-09 22:43

> Du er pææænt rundhåndet når du slår på taskerne

Det siger lillemor også

-Lasse

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-06-09 22:51

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders Houmark" <no@email.available.dk> wrote in

> Du er pææænt rundhåndet når du slår på taskerne

Fordi jeg skrev 25-40km/t? Jeg kan ikke huske præcist hvor meget den tabte i
topfart efter 20" fælgene kom på, men det var meget..
Men nu kørte jeg ikke lige i den bil særlig meget, og slet ikke topfart, var
aldrig i udlandet i den. :)

Mvh Anders

Fra : oz3bto

Dato : 23-06-09 12:34