Hvad sker der?
Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-06-09 22:10

Nu har jeg kørt turen Borup-Hørsholm på autobahn hver dag temmeligt
længe - somme tider vælger jeg alternativ rute, men det er en anden
historie.
Så her i sidste uge kommer man muntert rullende ned mod M3 og
pludselig er der et geni der er gået i stå i yderbanen.so be it,
vælger hurtigt O3 og kører sydpå. (Folmer mener jeg er for kvik til at
finde alternative ruter - det er bare fordi han ikke kan snyde flokken
med sit godsskur! )
Det er jo en ærlig sag at gå i stå, men samtidig syntes et par ikke
alt for intilligente fjolser at bøjet blik var dagens motto, så de
startede - og der blev ryddet op og jeg lå til at nå aftensmaden (dog
med et nogenting skulende blik fra den bedre/værre halvdel) indtil
Darwin tog over - for da der blev fri bane skulle "udnytterne af fri
asfalt" og "bevogterne af køkulturen" åbenbart slå et slag for deres
sag - så'eh det tog lige lidt ekstra tid før røven af C1'eren var
muget ud af fronten på Q7'eren ))
Hvorfor fanden skulle i lige gentage hele stuntet igen i denne uge,
hva, hva , hva??? Bortset fra den standsede omkring Frederikssundsvej
var det noget med to aber på en to sporet motorvej som skulle samme
vej og ikke kunne finde ud af det og lidt senere yderbanen, hvor der
er 4 spor og man kan stadig ikke osv?.....Hold kæft hvor er jeg glad
for, jeg kørte over Slangerup og Roskilde de dage. )))))

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-06-09 09:36

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er 4 spor og man kan stadig ikke osv?.....Hold kæft hvor er jeg glad
> for, jeg kørte over Slangerup og Roskilde de dage. )))))

De ting du beskriver er bestemt af fysikkens love.
At masser tiltrækker hinanden er velkendt.
Det er derfor at biler støder sammen
At ting kan blive magnetiske er også velkendt.
Det er derfor du yderst sjældent ser sammenstød mellem biler lavet af
aluminium.
Dette gælder selvfølgelig ikke på feks. racerbaner, da fysikkens love ikke
er gældende slige steder

Derfor er mit forslag til løsning af dit problem følgende:
Alle biler bliver lavet af feks. aluminium eller andet materiale der ikke
kan magnetiseres.
Da der dannes et magnetfelt rundt om en ledning der løber strøm i opstår der
et andet problem.
Alle ledninger i bilerne skal skrottes.

Nu er vi snart ved at have biler der ikke braser ind i hinanden.

At vi så næsten har genopfundet hestevognen er en helt anden snak.

PS. At markerne også kan yde en ikke uvæsentlig tiltrækning på biler er også
kendt.
Se blot på de magnetiske marker som Jan Stevns har beskrevet.

--
Uffe
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Kate

Dato : 21-06-09 13:24

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> wrote in

> PS. At markerne også kan yde en ikke uvæsentlig tiltrækning på
> biler er også kendt.
> Se blot på de magnetiske marker som Jan Stevns har beskrevet.

Jeg troede det mest gjaldt for mobiltelefoner

--
Kate

gerne ældre.