Skrifter i "Noter" på iPhone
Fra : Steen

Dato : 21-06-09 12:00

Der er vist bred enighed om at skriften, der er standard i Notes på
iPhone, ikke er det optimale valg.

I dag oprettede jeg en note på min MacBook, hvor jeg kopierede nogle
datoer etc. fra en email.

Da jeg synkroniserede min iPhone, stod den nye note pludseligt med at
langt mere læsevenlig skrift på min iPhone.

Bare et tip, hvis nogen ærger sig over den underlige standardskrift i
Notes på iPhone

--
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-06-09 19:59

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> [...]
> langt mere læsevenlig skrift på min iPhone.
>
> Bare et tip, hvis nogen ærger sig over den underlige standardskrift i

Med noter, mener du så noterne i Mail på iPhone eller programmer Noter
på forsiden af iPhone? Hvis det er det sidste, hvordan synkroniserer du
det så med din Mac?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 21-06-09 20:35

> Med noter, mener du så noterne i Mail på iPhone eller programmer Noter
> på forsiden af iPhone? Hvis det er det sidste, hvordan synkroniserer du
> det så med din Mac?

Jeg kopierede en mail, og oprettede en note (i programmet Mail, på min
Mac). Så satte jeg computeren til at synce med min iPhone, og i app'en
Noter (på iPhonen) optrådte den nye note, men fin og læselig skrift.

Jeg har ikke prøvet - men kan man ikke synce den anden vej...altså fra
iPhone til Mac (altså mht. noter)?

Jeg har et par andre ting der driller mig i dag. Ind imellem optræder
mine noter dobbelt (i Mail...på MacBook)
--
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-06-09 21:42

> [...]
>
> Jeg har et par andre ting der driller mig i dag. Ind imellem optræder
> mine noter dobbelt (i Mail...på MacBook)

Jeg har vist ikke helt fået sat mig ind i det. Jeg troede kun, det var
noter i programmet Mail på iPhone, der blev synkroniseret med Mac. Jeg
synes ikke, noterne i programmet Noter på iPhone bliver synkroniseret.
Jeg må lige lege lidt mere med det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 05:21

> [...]
> noter i programmet Mail på iPhone, der blev synkroniseret med Mac. Jeg
> synes ikke, noterne i programmet Noter på iPhone bliver synkroniseret.

Noter i programmet Noter på iPhone er de samme som i Mail på iPhone ...
og de synkroniseres begge veje, dog ikke direkte gennem 'the Cloud'; man
skal synkronise kablet. Indtil de får lavet en opgradering ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-06-09 11:55

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Noter i programmet Noter på iPhone er de samme som i Mail på iPhone ...
> og de synkroniseres begge veje, dog ikke direkte gennem 'the Cloud'; man
> skal synkronise kablet. Indtil de får lavet en opgradering ...

Det der lille Noter-program på forsiden i iPhone? Det synes jeg godt nok
ikke synkroniserer. Jeg har prøvet begge veje. Gør jeg mon noget
forkert, eller driller min iPhone?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-06-09 12:03

> Det der lille Noter-program på forsiden i iPhone? Det synes jeg godt nok
> ikke synkroniserer. Jeg har prøvet begge veje. Gør jeg mon noget
> forkert, eller driller min iPhone?

Det skulle synce med Mail.app, og de noter du har der.

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 23-06-09 13:05

> Det skulle synce med Mail.app, og de noter du har der.

Det gør det også, men det synkroniserer kun når man synkroniserer med
kablet.

Jeg vil gå ud fra at det på sigt også vil synkronisere gennem MobileMe.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Steen

Dato : 23-06-09 14:56

> Det der lille Noter-program på forsiden i iPhone? Det synes jeg godt nok
> ikke synkroniserer. Jeg har prøvet begge veje. Gør jeg mon noget
> forkert, eller driller min iPhone?

Jeg bruger noterne en del, til at huske diverse ting og sager.
Her syncer jeg fint, fra MB til iPhone. Det drillede lidt i starten, ved
at nogle noter optrådte to gange, men nu er der vist faldet ro over det.
--
Steen