AC/DC?
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 14:02

Er der ingen fra gruppen der var i Parken, som vil dele oplevelsen med vi
andre?
Anmelderne svømmer nærmest over:
http://ekstrabladet.dk/musik/koncert_anmeldelser/article1183722.ece

Jeg havde faktisk to billetter, men kunne ikke få mig til at tage den ene
søn med, og lade den anden blive hjemme, så jeg videregav oplevelsen til
næste generation. De kom hjem med øre-til-øre-smil, og havde haft en
oplevelse af de helt store.
Brian Johnson, den gamle puddelrocker, havde leveret varen totalt i 2 timer.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-09 14:03

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen
> Er der ingen fra gruppen der var i Parken, som vil dele oplevelsen med vi
> andre?

Nej

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-06-09 14:04

Åge Halldorsson skrev:

>Nej

Det undrer mig at du ikke var inde og høre dem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Vidal

Dato : 21-06-09 15:26

Åge Halldorsson skrev:

> "Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen
>
> Nej

Hvorfor vil du ikke dele oplevelsen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-09 15:33

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor vil du ikke dele oplevelsen?

Fordi jeg ikke var inde at se dem. Jeg kunne ikke finde mit høreværn.

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 21-06-09 15:08

On 2009-06-21 15:01:36 +0200, "Alex Linaa" <www.havelaager.dk> said:

> [...]
> oplevelse af de helt store.
> Brian Johnson, den gamle puddelrocker, havde leveret varen totalt i 2 timer.

Min bonusbror var derovre...sammen med 3-4 andre busladninger.
Jeg fik desværre ingen billet, men fik et godt referat.
Det havde været en kanonoplevelse...og sikkert sidste gang vi ser dem herhjemme

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-06-09 15:47

Alex Linaa skrev:

>Jeg havde faktisk to billetter, men kunne ikke få mig til at tage den ene
>søn med, og lade den anden blive hjemme, så jeg videregav oplevelsen til
>næste generation.

Du skulle have taget Åge med i stedet for at give billetterne væk.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-09 15:49

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du skulle have taget Åge med i stedet for at give billetterne væk.

Åge så jo "Feste der volksmusik" fra pølselandet.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 15:53

> Du skulle have taget Åge med i stedet for at give billetterne væk.

Høhø, det ville have været som at give en franciskanermunk et medlemskort
til en swingerklub

Nej, jeg har det helt fint med at have givet billetterne videre til nogen
der virkelig påskynder dem, og dermed hjælper den næste generation med at
opleve deres musikalske rødder.

/Alex