Stadig Jordbæris i Tyskland
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-09 11:58

Katleen forsøgte at tage titlen, men fik kun 49%

MICHELLE SVØMMER MENS HUN STÅR PÅ SCENEN - hahahah

IMMER WIEDER SONNTAGS VINDER
Michelle sang om sin elskede JORDBÆRIS alt imens hun forsøgte at svømme mens
hun stod på scenen. Man blive sgu helt svimmel. Det er altså lige overdrevet
nok.
http://www.youtube.com/watch?v=3En-9e_ItXs&feature=PlayList&p=9974F6F41201EC24&playnext=1&playnext_from=PL&index=48

og det er den her da vist også. hehehe
http://www.youtube.com/watch?v=j9HCqCpKBq0&feature=related

Hilsen Åge

Fra : mr

Dato : 21-06-09 17:42

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mens
> hun stod på scenen. Man blive sgu helt svimmel. Det er altså lige

det er nok mig der overser noget, men kan du så ikke fortælle hvorfor det er
så vigtigt at opdatere gruppen om hvem der svømmer på scenen i Tyskland?

Fra : Michel

Dato : 22-06-09 14:05

Hej,

Jeg holder også meget af tysk schlager og folkemusik.

Denne er ret gammel (vist fra 2000), men det er supermusik - Antonia og "Ich
bin viel schöner" (jeg har skam cd'en med hende

http://www.youtube.com/watch?v=wATd611L6qk

Mvh
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-09 14:50

"Michel" <nosp@mthanks.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Denne er ret gammel (vist fra 2000), men det er supermusik - Antonia og
> "Ich bin viel schöner" (jeg har skam cd'en med hende

Hold da helt op. Den er der godt nok "godaw i". Den er gemt på computeren.
Jeg opdagede lige at hun også har lavet en udgave af "So eien schøner tag -
Fliger lied".
Prøv at høre den her. Det er guf:
http://www.youtube.com/watch?v=sOEq3iWgBDs&feature=related
Rigtig "after ski-musik". Har du nogle flere links til sådan noget

Meeeeennnnnn, den kan jeg nu godt stikke. Prøv lige den her.
ADVARSEL: Man bør spænde sikkerhedsselen for ikke at blæse væk. Og holde på
hat, briller og armbåndsur, ellers blæser det også væk.
Det her virker som at træde ind i en tornado. Der bliver råbt og skreget i
en megafon og der er høns der skræpper op og jeg ved snart ikke hvad
Sidste advarsel. Den er her http://www.youtube.com/watch?v=Jk5K3me5ahk

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-09 14:55

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> ADVARSEL:

Der er også luft-alarm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-09 15:00

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Arrrhhh vi skal da også lige have CUKI med "Hubba hubba". Den er også vildt
god. CUKI er en rigtig god gruppe synes jeg. der er gang i den
http://www.youtube.com/watch?v=hOTzWRlaLYw&feature=related

Kan i lide CUKI ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-09 15:17

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Nej, nu skal der altså altså være fest:

Hvad med Pingvin-sangen "Pappa Pinquin"
http://www.youtube.com/watch?v=eKG08z85DtY&feature=related

og hvad med den tjekkiske udgave af "Schnappie - das kleine krokodill,
sunget af den tjekkiske udgave af Joy Guttman.
Det var jo den sang som var i rotation på P3. Vist eneste gang P3 har haftr
slagermusik i rotation. Den var meget populær på P3 for to-tre år siden.
Altså den tyske udgave, ikke den her tjekkiske.
http://www.youtube.com/watch?v=8hjV6-GKbCI

Her er den tyske udgave med Joy Guttman.
http://www.youtube.com/watch?v=FJNd007TqLg&feature=PlayList&p=E525B653EC5C5311&index=0&playnext=1

og her i en parodi:
http://www.youtube.com/watch?v=S2bk8PmHzmE&feature=PlayList&p=CE83BC07E83E5F25&index=1

og her i en after-ski-udgave http://www.youtube.com/watch?v=aUc8ACrVPX4

Rigtig sjove sange.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-09 18:28

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Schnappi i Allan Krautwald-version

Her er vist tale om en rock, så det vil noget

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-06-09 19:01

> Her er vist tale om en rock, så det vil noget

Nej for den er her. Schnappe das kleine Krutte. Værsågod

http://www.youtube.com/watch?v=HMHAV2gGJJs