Blev Volvo så kinesisk?
Fra : Steen

Dato : 20-06-09 12:56

Læste tidligere, på rygteplanet, at Volvo var opkøbt af kineserne. Det
er lidt med blandede følelser, hvis dette holder vand.

Er det en and?

--
Steen

Fra : Mogens

Dato : 20-06-09 13:07

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Er det en and?

Vicedirektøren for den kinesiske koncern afviser sagen og nævner desuden, at
hans virksomhed er for lille som køber af Volvo...

Fra : Benny

Dato : 23-06-09 01:56

On 20 Jun., 14:07, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:

> Vicedirektøren for den kinesiske koncern afviser sagen og nævner desuden, at
> hans virksomhed er for lille som køber af Volvo...

Det der med at Volvo er ved at blive kinesisk og at det er med
blandede føelser, kan man ikke bruge til noget som helst.
Nu har vesten jo besluttet at Kina skal være den store økonomiske
supermagt. Den process har alle deltaget i ved at sende alle
overskydende penge til Kina. Hvor meget har hver enkelt husstand ikke
der står made in Kina på?
Næh nej det skal du ikke pive over, vi ligger som vi har redt. Husk at
en kineser kun er tro mod en ting. Hans tegnebog. Jeg ved det. Har
arbejdet sammen med flere.

Benny