HJÆLP: citroen C4 Grand Picasso 2,0 VTR år~
Fra : madsen

Dato : 17-06-09 15:38

Hej gruppe

Aircondition/fyr i min Citroen C4 Grand Picasso 2,0 VTR årg 2007

min bil har været på værksted nu for 8. gamg for reperation af
Aircondition/fyr.og det virker stadig ikke, nogle der ved hvad jeg skal gøre
??

de bliver ved med at sige det er en eller anden styrebox der ikke kan holde

Jeg mener at der er foretaget så mange forsøg på reparation i
garantiperioden, nogle der ved om der er en mulighed for at kræve den pris
der er betalt ved køb af Aircondition/fyr tilbagebetalt, specielt når
Aircondition/fyr ikke virker endnu.og hvordan gør jeg ?? og er der evnt
nogle der kan/gider hjælpe mig ?

eller er der nogle der har samme problem ??

mvh Madsen