telefon under 1000,- (med abo.)
Fra : Tom Nielsen

Dato : 31-07-01 19:58

Nu er jeg blevet træt af min C35i - antennen er helt til grin, og så kan den
finde på at gå ud engang imellem (og dens wap er helt til grin)

Hvilke af følgende kan i anbefale ?, den skal have et godt signal og så skal
kvaliteten være i orden.

(features er underordnet, de har alle det jeg skal bruge)

3310
T28s
T20e
T29s (koster dog 1695)

Jeg har tjekket priserne, og de holder godt nok (sonofon variant, og jeg
ønsker at beholde mit nuværende sonofon nr)

--
Tom Nielsen

Fra : Bo

Dato : 01-08-01 08:00

>Hvilke af følgende kan i anbefale ?, den skal have et godt signal og så skal
>kvaliteten være i orden.
>(features er underordnet, de har alle det jeg skal bruge)

>3310
Har selv en Nokia 3310 og er godt tilfreds. Telefonen er lille og fiks og uden
klaprende og løse proteser (læs: antenne)

Specielt er jeg imponeret over det grafiske brugerinterface, som virker godt
og er intuitivt. Jeg har set mange telefoner med skod-brugerinterfaces, og de
kan
virkelig tænde mig helt af.

>T28s
>T20e
>T29s (koster dog 1695)
Kender dem ikke. Andre må bidrage her.

>Jeg har tjekket priserne, og de holder godt nok (sonofon variant, og jeg
>ønsker at beholde mit nuværende sonofon nr)
At beholde sit nummer ved eventuelt skift til anden operatør er jo ikke
længere et problem.

Mvh Bo