Ændring i ledelsen af ice.net
Fra : Ukendt

Dato : 19-06-09 13:19

I dag har ice.net sendt denne information:
"Som tidligere fortalt har ice.net / Nordisk Mobiltelefon Danmark A/S fået
Energi Midt som ejere. I den forbindelse har vi besluttet at flytte ice.nets
/ Nordisk Mobil Danmark A/S' hovedsæde til Silkeborg. Det giver en lang
række fordele i form af synergier til glæde for vores kunder.

ice.net / Nordisk Mobiltelefon Danmark A/S har i denne forbindelse også fået
ny direktør. Den tidligere direktør Erik Hornung fortsætter i ice.net /
Nordisk Mobiltelefon Danmark A/S som rådgiver for bestyrelsen.

Jeg glæder mig rigtig meget til at fortsætte Eriks arbejde med at skabe
Danmarks eneste mobilselskab baseret på grøn teknologi. CDMA teknologien
giver nogle helt fantastiske muligheder med mobilt bredbånd, og jeg glæder
mig mindst lige så meget til at gøre CDMA til den foretrukne teknologi på
samme måde, som den for eksempel er det i Asien.

Flytningen til Silkeborg og ændringen af ledelsen forsøger vi at gennemføre
uden at vore kunder bliver berørt. På længere sigt vil det betyde endnu
flere muligheder med CDMA ved, at vi nu samler endnu flere kræfter bag CDMA
i Danmark.

Jeg håber, at I alle må få en god sommer med mobilt bredbånd i sommerlandet,
og skulle ovenstående give anledning til spørgsmål og / eller kommentarer,
er du velkommen til at skrive til mig på pkr@nordiskmobil.dk.

Med venlig hilsen

Peter Kristensen
Adm. direktør "

Man kan jo håbe, at det vil gøre investeringen i ice.net-produkter mere
"langtidsholdbar" ...

Flemming Torp - Gimle - X-342 - DEN-61 - Helsingør

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 19-06-09 18:53

Det er da meget positivt. Tak for info ....

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige