Hva så....
Fra : Bæ9

Dato : 18-06-09 16:33

.......er I der endnu?

Har I set noget til Kirsten fra Kolding for nyligt......

Skal jeg lige komme og ødelægge jeres humør?

Bæ9

Fra : Bæ9

Dato : 18-06-09 17:00

"Bæ9" <du.er.d@for.dum> skrev i meddelelsen
> ......er I der endnu?
>
> Har I set noget til Kirsten fra Kolding for nyligt......
>
> Skal jeg lige komme og ødelægge jeres humør?
>

> Bæ9

kom nu!

Fra : Patruljen

Dato : 19-06-09 03:48

On 18 Jun., 18:00, Bæ9 <du.e...@for.dum> wrote:
> [...]

Ja,da. Til tider og helst i særligt kedsommelige stunder :)
Hvorfor er du selv desserteret fra tjenesten -

Har du haft forstuvet fingrene ?

Er du nu i det humør - igen ?

> kom nu!

Vidal gir den som sædanlig som en gnaven og hallucinerende telepat.
Falcken er heller ikke i bedring -
Jeg ved ikke rigtig hvordan vi kan hjælpe dem ?

Fra : Vidal

Dato : 19-06-09 11:16

Patruljen skrev:

> Hvorfor er du selv desserteret fra tjenesten -

Bæ har været på et velfortjent rekreations-ophold på
Sdr. Boulevard 29. Først Middelfart på P2 en kort tid,
på tilbage til Odense på P.

Han er blevet frarådet al kontakt med kristne, men han
fandt uheldigvis en stak gamle Dalle-Valle kataloger,
så mon ikke kursen er stukket ud?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bæ9

Dato : 20-06-09 12:50

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> på tilbage til Odense på P.
>
> Han er blevet frarådet al kontakt med kristne, men han
> fandt uheldigvis en stak gamle Dalle-Valle kataloger,

nåh - du kender adressen, ka jeg høre

Fra : Bæ9

Dato : 20-06-09 12:49

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Ja,da. Til tider og helst i særligt kedsommelige stunder :)
Hvorfor er du selv desserteret fra tjenesten -

haft andet at lave der var mere begavet end at ebskæftige sig med lige den
psykiske lidelse der hedder religion

ja - man skal sku godt bvære enderst på todo-listen før man kommer ehr

Har du haft forstuvet fingrene ?

Er du nu i det humør - igen ?

jeg keeeder mig, derfor

gu ve om ham den arrige stadig er forelsket i den virtuelle kirsten?

> kom nu!

Vidal gir den som sædanlig som en gnaven og hallucinerende telepat.
Falcken er heller ikke i bedring -
Jeg ved ikke rigtig hvordan vi kan hjælpe dem ?

"hallucinerende telepat" - LOL - rammende udtryk

hjælp:
Ritalin i afmålte mængder måske og så noget godt fisse, men det sidste blir
nok svært at finde til sådanne typer......

Fra : Bæ9

Dato : 20-06-09 12:51

> [...]
> Ritalin i afmålte mængder måske og så noget godt fisse, men det sidste
> blir nok svært at finde til sådanne typer......

hmmm - du har skunte lært at quote ordentligt endnu.........

Fra : N/A

Dato : 19-06-09 11:16