Lampe til forvarmer lyser ikke???
Fra : mugge

Dato : 18-06-09 22:43

Jeg har bemærket at min lampe til forvarmeren ikke lyser længere når jeg
sætter tænding til (Det er en 06 Astra CDTI).

Bilen starter iøvrigt fint fint og kører også helt problemfrit. Lampen til
forvarmeren er bare ikke længere tændt i 4 sekunder inden den slukker.

Nogen der har nogen gode bud på problematikken?

pft

mugge

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-06-09 22:45

mugge skriver:

> Nogen der har nogen gode bud på problematikken?

Det er varmt i luften?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tau

Dato : 19-06-09 06:10

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> forvarmeren er bare ikke længere tændt i 4 sekunder inden den slukker.
>
> Nogen der har nogen gode bud på problematikken?

Er der lys i den, når du sætter tænding til?
Kan pæren være sprunget?

vh
Poul

Fra : mugge

Dato : 19-06-09 06:46

"Tau" <craner@craner.dk> skrev i en meddelelse

> "mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Er der lys i den, når du sætter tænding til?
> Kan pæren være sprunget?
>
> vh
> Poul

Nej der er pludselig aldrig lys i den................ heller ikke når jeg
sætter tænding til.

Teoretisk kunne det vel godt være en pære. Bilen er tre år/60000 km er det
ikke lidt "tidligt"

mvh

mugge

Fra : PMH

Dato : 19-06-09 07:13

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Teoretisk kunne det vel godt være en pære. Bilen er tre år/60000 km er det
> ikke lidt "tidligt"

Min Peugeot 406 HDI, lyser kun ganske kort når det er
rigtig koldt. Her i sommer perioden lyser den aldrig.
Jeg troede der var noget galt og spurgte på værkstedet.
Nye dieselmotorer behøver ikke at forvarme sagde de.

Mvh
PMH

Fra : Ole Schultz

Dato : 19-06-09 09:12

On Thu, 18 Jun 2009 23:43:19 +0200, "mugge"
<mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> wrote:

> [...]
>forvarmeren er bare ikke længere tændt i 4 sekunder inden den slukker.
>
>Nogen der har nogen gode bud på problematikken?

Min lyser godt nok stadig, men meget kortvarigt pga. det "varme" vejr.
Pt. er det vel et sekund mod normalt 2-3 sek.

mvh Ole
'08 Suzuki Splash DDIS