webcam til mac
Fra : Gitte A

Dato : 17-06-09 19:46

Jeg har brug for et webcam, der kan bruges med en ældre macbook g4 uden
webcam. Kan I foreslå noget.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-06-09 19:52

Gitte A <bentella@gmail.com> wrote:

> Jeg har brug for et webcam, der kan bruges med en ældre macbook g4 uden
> webcam. Kan I foreslå noget.

hvis du kører 10.4.9 eller højere så virker de her ihvertfald:

<http://blog.smalldog.com/article/628/apple-os-x-1049-update-adds-usb-we
bcam-support>

Der er sikkert kommet flere til siden ...

/thomas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 17-06-09 21:47

"Gitte A" <bentella@gmail.com> writes:

> Jeg har brug for et webcam, der kan bruges med en ældre macbook g4
> uden webcam. Kan I foreslå noget.

Jeg har brugt et Logitech STX med en iBook G4. Det vikede fint. Tag et
kig her: http://webcam-osx.sourceforge.net/ for yderligere kameraer.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-06-09 22:10

Gitte A skrev:
> Jeg har brug for et webcam, der kan bruges med en ældre macbook g4 uden
> webcam. Kan I foreslå noget.

Der er et iSight på DBA til 250 kroner. Det var måske noget?

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60745706

Fra : Gitte A

Dato : 18-06-09 06:40

Tak for gode forslag. iSighten på DBA lyder til at være et godt bud.
Gitte