DSDE --> Gyldendals Dvd Leksikon
Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-06-09 16:11

DSDE kører ikke på min MBP længere, årsagen er i følge support at
Mac-software-leverandørens samarbejde er ophørt. Gyldendal sender derfor
Gyldendals Dvd Leksikon i stedet.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-09 16:49

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> DSDE kører ikke på min MBP længere, årsagen er i følge support at
> Mac-software-leverandørens samarbejde er ophørt. Gyldendal sender derfor
> Gyldendals Dvd Leksikon i stedet.

Som også indeholder SDE. Endda med billeder.

Jeg har i forvejen begge; hvorfor kører den gamle i øvrigt ikke længere?
Ukompatibel med 10.5.7 ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-06-09 16:57

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Som også indeholder SDE. Endda med billeder.
>
> Jeg har i forvejen begge; hvorfor kører den gamle i øvrigt ikke længere?
> Ukompatibel med 10.5.7 ?

Mit gæt er at valideringen skete via det nævnte firma.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Per Rønne

Dato : 16-06-09 17:27

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Mit gæt er at valideringen skete via det nævnte firma.

OK; det er jo ikke nogen større ulykke. Ikke alene er Gyldendals DVD
Leksikon bedre - SDE er i dag gratis tilgængelig på nettet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-06-09 17:49

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> OK; det er jo ikke nogen større ulykke. Ikke alene er Gyldendals DVD
> Leksikon bedre - SDE er i dag gratis tilgængelig på nettet.

Det lyder jo dejligt. Også praktisk med links til krak. Jeg tjekkede
lige billederne. "Rørhøg", og dejlig lyd Gisp, "slam slam, slask,
...." en rørhøg der får spank. Godt nok nogle mærkelig daskelyde som
programmet genererer.
Ærgeligt at man ikke kan lukke vinduer med CMD+W. Dejligt at det er
hurtigt at søge i. Gisp, flere klaskelyde. Det lyder som lussinger.
En fin lille detaille er også et periodisk system. Og en quiz. Slam slam
og flere lussinger.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-06-09 18:01

> [...]

> En fin lille detaille er også et periodisk system. Og en quiz. Slam slam

Slam slask lydene må være kommet fra en browser. For de forsvandt da jeg
lukkede dem. Gab hvor utidigt.

--
Venlig hilsen Flemming Rubini