Dagsdykkertur fra Cairns - anbefalinger?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 16-06-09 12:53

Hej,

Skal til Australien i juli og har afsat 2 (ikke sammenhængende) dage til
dykning fra Cairns. Kan I anbefale/fraråde nogle ture?

(Er også postet i dk.fritid.dykning, men tænke, at der nok også var nogle
ikke-hardcore feriedykkerer, som ikke tjekker den gruppe jævnligt

mvh Frank

Fra : Lisbet Overvad Laurs~

Dato : 17-06-09 18:30

Frank K. Jensen wrote:
> Hej,
>
> Skal til Australien i juli og har afsat 2 (ikke
> sammenhængende) dage til dykning fra Cairns. Kan I
> anbefale/fraråde nogle ture?

Selv om jeg har været tre måneder i Australien, herunder Queensland
inkl. Cairns, har jeg ikke været på ture med dykning. Alligevel vil
jeg sige at konkurrencen vist er så hård at der nok ikke er de store
forskelle. Men det er ikke noget jeg vil sværge på. Det kunne være en
god ide at spørge sig frem på stedet, australierne er meget venlige
mennesker, og i juli skulle der også være nok af andre turister i
Cairns at spørge.
Lisbet
http://spanskgrammatik.dk