British Columbia, Alberta, Montana, Idaho ~
Fra : michael

Dato : 15-06-09 10:16

I morgen tager jeg til det sydvestlige Canada og nordvestlige USA i ca.
3 uger. Nærmere bestemt Vancouver med en tur rundt i autocamper. Blandt
andet ned til Yellowstone og videre vestpå op til Seattle og tilbage til
Vancouver.

http://kortlink.dk/google/6qe8

Er der nogen herinde, der har tips til nogle af de usædvanlige
oplevelser, der ikke lige står i guidebøgerne eller blot har gode råd og
anbefalinger til denne del af Nordamerika?

Mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-09 23:29

> [...]
> der ikke lige står i guidebøgerne eller blot har gode råd og anbefalinger

Er du til en lille hyggelig spadsertur på et par timer eller fire - så gå
rundt om Buntzen Lake
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.3471&lon=-122.8448&zoom=14&layers=B000FTF

Du kan eventuelt tage "The Diez Vista" trail - som tager dig helt op på
bjergrygningen - men det er lidt hård den første times tid - hvis du tager
den mod uret rundt... Men en fed udsigt er der.

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-09 23:37

"Allan" <ingen> skrev i meddelelsen

> [...]
> bjergrygningen - men det er lidt hård den første times tid - hvis du tager
> den mod uret rundt... Men en fed udsigt er der.

Hvis du tager badetøjet med - så er der en lækker strand oppe i nordenden af
søen...
Man kan godt svede lidt efter den tur... - østsiden kan tages hjem - den er
nem...

Jeg har tilbragt 3 år derovre - og den tur der var min favorit rute. når der
skulle "slappes af i hovedet" på en søndag formiddag...