Brugtbils Attest
Fra : Kim

Dato : 15-06-09 09:21

Hvilken af FMD og A-plus laver den bedste test ved køb af
en brugt bil privat ?

FMD Priser fra 3200 kr Tjekker ikke for pant i køretøjet via Bilbogen
http://www.fdm.dk/public/fdmwebsites/testogbilsyn/biltest/kobstest.htm

Applus Bilsyn Tjekker også for pant i køretøjet via Bilbogen
Der er intet krav om medlemsskab og vores pris er pt. så lav som 1.000 kr.
inklusive moms
http://www.applusbilsyn.dk/andre_produkter/brugtbilsattesten_skal_du_koebe_eller_saelge_brugt_bil/

Mvh Kim

Fra : Leif Langgaard

Dato : 15-06-09 10:13

"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Applus Bilsyn Tjekker også for pant i køretøjet via Bilbogen
> Der er intet krav om medlemsskab og vores pris er pt. så lav som 1.000 kr.

Jeg fik A-plus (hobro) på min, intet sted stod der at fordækkene var af
forskellig fabrikat/mønster, og der var ikke monteret lås til nøgle i
føresiden, men kun et blænddæksel, og gitteret (varevogn) sad overhovedet
ikke fast i den ene side.
Sååå.......

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-06-09 17:55

Leif Langgaard wrote:
> [...]
> af forskellig fabrikat/mønster, og der var ikke monteret lås til
> nøgle i føresiden, men kun et blænddæksel,

Sikker på det ikke er standard på den model øse`?

Fra : Leif Langgaard

Dato : 15-06-09 19:46

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Sikker på det ikke er standard på den model øse`?

Ja.

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!