Hvad laver politiet ? :-)
Fra :    ab©

Dato : 14-06-09 14:11

.... spørger jeg mig selv.

Vores søn har her i week-enden fået stjålet sin fine VW-Golf,
turbu-dielsel - dit,dat I forbindelse med en anmelselse af tyveriet til
politiet bliver han til sin store overraskelse konfronteret med, at bilen
siden 2006 har været efterlyst for indblanding i et tyveri

Han (og vi) forstår intet - han har haft fast adr. lige siden og har endda
været standset af div. politi-kontroller 2 gange i den forløbne periode ...

Han kunne jo ringe ind og spørge på mandag Ak, ja ...

ab©

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-06-09 16:28

Hej!

ab© wrote:

> [...]
> til politiet bliver han til sin store overraskelse konfronteret med, at
> bilen siden 2006 har været efterlyst for indblanding i et tyveri

Melder han sig selv? Jeg mener, han er jo tydeligvis kriminel

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : hamselv

Dato : 15-06-09 17:55

De drikke r kaffe og spiser MASSER af dougnouts

henrik

Fra :    ab©

Dato : 16-06-09 07:29

Nå, det viser sig nu, at hans forreste nummerplade har været "lånt ud" i 3
dage i dec. 2006 - og han er ikke blevet kontaktet, da politiet kunne se af
en overvågnings-video, at der var tale om en anden bil end den nummeret var
registreret til ...

Så der var noget fornuft i galskabet

ab©