udvide galleri :
Fra : Claus Astrup

Dato : 13-06-09 19:33

min veninde har fra sit syge leje bedt mig tager mig af nogen opdateringer
på en hjemme side
med tekst og billeder - tekst er sådan set nemt nok - men problemet med
denne side er at den er lavet i java
som jeg ikke kan !!!
jeg kan ikke lige umidelbart genemeskue hvordan man sætter flere thumbs på
denne side , der skal sådan set "bare" laves nogen flere
koloner :

se : http://www.dqpage.dk/gal-dyr.html

nogen bud ?

ja jeg synes også siden er tåbelig forstår ikke at ca 50 % af siden skal
være udfyldt med grøne sider - men sådan vil hun have det
og det ...

Fra : Birger Sørensen

Dato : 14-06-09 11:29

Claus Astrup kom med denne ide:
> [...]
>
> ja jeg synes også siden er tåbelig forstår ikke at ca 50 % af siden skal være
> udfyldt med grøne sider - men sådan vil hun have det

Jeg ved ikke rigtigt.
Måske skulle din syge veninde, få een der har forstand på det til at
hjælpe sig.

Siden har 59 fejl. Den er skrevet i XHTML, for set skal jo være moderne
- endda version 1.1 for der skal være support for hebræisk, eller hvad
det nu er, som alligevel ikke anvendes.

Du mener formentlig javascript og ikke Java.
Og så vidt jeg kan se, er der ikke noget af det skal bruges javascript
til at indsætte. Menuen er i js, og vieweren er i js.
Resten er XHTML (eller udgiver sig for at være det).

For at indsætte en kolonne til flere billeder, skal du før hver </tr>

Men jeg tror ikke det er det din veninde vil.
At sætte en kolonne mere på vil ødelægge designet, for der er ikke
plads til den. Jeg kan ikke forudsige hvad der vil ske. Men under alle
omstændigheder, vil det blive trykket meget sammen.
Designet er i øvrigt udemærket. Lidt smalt måske - der kunne godt være
plads til lidt luft omkring.

Hvis der skal mere på siden, vil jeg foreslå dig at sætte flere rækker
ind. Det er der plads til.
Det gør du, ved lige foran </table> (linie 157) at indsætte
mellem hver <td></td> indsætter du så de nye billeder. Kopier fra de
eksisterende, og ret til.

Birger

http://bbsorensen.dk