retur billet
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-09 15:37

Kan man nøjes med at bruge retur rejsen når man
køber en tur/retur. Jeg skal ud til en destination og
hjem fra en anden, det er billigere med returbilletter,
selvom jeg kun bruger dem som enkelt billet.
-max-

Fra : Michael Knudsen

Dato : 13-06-09 09:40

On Jun 13, 4:36 pm, "o-;o\)-max" <maxatbanz.dk> wrote:

> Kan man nøjes med at bruge retur rejsen når man
> køber en tur/retur. Jeg skal ud til en destination og
> hjem fra en anden, det er billigere med returbilletter,
> selvom jeg kun bruger dem som enkelt billet.

Jeg tror det ikke -- prøv at kigge lidt tilbage i arkivet. Jeg
startede en diskussion angående priser på enkeltbilletter, og der kom
problemet op at vende.

Kan du ikke bare bestille en returbillet *fra* det sted, du skal hjem
fra?

--
Michael Knudsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-09 16:50

"Michael Knudsen"
o-;o\)-max"

> [...]

problemet op at vende.

Kan du ikke bare bestille en returbillet *fra* det sted, du skal hjem

Hehe - ja det fungerer desværre ikke, så blir prisen
pludselig 40% højere. Men jeg forstår nu ikke hvorfor
en retur billet blir void, hvis man ikke har brugt udrejsen.
;o9-max-

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 13-06-09 17:30

Jeg ville ikke satse på det. Du har måske retten på din side, men det er
ikke sikker du kommer hjem nemt. Se
http://jp.dk/arkiv/?id=1705874&eceExpr=returbillet" />&eceArchive=o

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?
"o--max" <maxatbanz.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-06-09 21:10

"o-;o\)-max" <maxatbanz.dk> wrote in news:4a33b980$0$90272$14726298
@news.sunsite.dk:

> Kan man nøjes med at bruge retur rejsen når man
> køber en tur/retur.

Det afhænger i øjeblikket af flyselskabet. Spørg dem.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-09 08:51

Tak for alle indputs - det link til JP er jo helt genialt -
jeg må ringe til selskabet og sikre mig - -max-