Blod skam med min søster og min mor
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-06-09 17:33

Er det ogås ok, nu når i skriver det er ok med min søster.

Vi vil jo gerne have lidt sjov i huset på bornholm.

Vi bruger sefølgelig kodom så der sker ikk noget ved det.

Jeg kan se der er en der prøver at poste i mit navn, men han er mældt til
CIA og FBI + det tyske polti, so ham høre jeg ikke mere til.

Det er utrolitg som der er so meget opmærksom hed om min person, kan jeg
ikke bare få lov og stile mine sporgsmål i fred, der er jo nogle regler der
skal overholes i denne grubbe.

--
Bo M Mogensen
bo.m.mogensen@gmail.com

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3832 (20090206) __________

http://www.eset.com

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-06-09 17:40

Bo M Mogensen skrev:

>__________ Information from ESET Smart Security, version of virus
>signature database 3832 (20090206) __________
>
>The message was checked by ESET Smart Security.
>
>http://www.eset.com

Kan du blive enig med dig selv om du vil kaldes Kim eller Bo ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-06-09 18:11

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kan du blive enig med dig selv om du vil kaldes Kim eller Bo ?

Sorry
usenet og piller passer hvist ikk sammen.