Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-06-09 20:39

"Jesus-loves-you" skrev ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Thursday, October 23, 2008, CET 17:14, GMT 15:14
Subject: Re: Arrival - (Ankomst) -
Was: AIRPORT de la MaTT. 24,28
8125 <news:gdq4e3$cn4$1@newsbin.cybercity.dk>
<http://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/d97b7069effe866f>

> Subject: AIRPORT de la MaTT. 24,28 -
> Was: Filmen 'Nærkontakt af 3. grad' og realiteternes verden
> 6326 news:G3vLh.4$Ro7.3@news.get2net.dk

Interrupt from ...

(DR1 2009-06-11, CET 20:00)
Tæt på dyrene i Kalahari-ørkenen
... (gribbe flokkes om et bytte) ...

+

<http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/06/10/132146.htm>

=== citat start ===

Solsort terroriserer i San Francisco

10. jun. 2009 13.27 Udland

En aggressiv solsort både terroriserer og underholder fodgængerne i San
Franciscos forretningsdistrikt.

Den lille fugl styrtdykker ned fra en gesims og angriber folk på fortovet,
og det har fået mange til at sammenligne fulgleangrebene med dem i gyseren
"Fuglene".

Ingen er kommet til skade ved solsortens angreb, og den lille fugl er blevet
kult i San Francisco, hvor folk stopper op for at overvære fuglens daglige
"mobninger" af fodgængerne.

Angrebene sker tilsyneladende, fordi solsorten vil forsvare sin rede i
nærheden.

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...