Fleetwood Mac i Parken
Fra : Martin Bak

Dato : 11-06-09 15:45

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1180413.ece

Hvad kan man forvente? Roumours-numre, eller er bandets musik ændret
radikalt?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : mr

Dato : 11-06-09 19:12

> http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1180413.ece
>
> Hvad kan man forvente? Roumours-numre, eller er bandets musik ændret
> radikalt?

greatest hits!
Brødrene oplyste at de ikke havde nye numre med, men spillede de gamle. Og
det er der bestemt ikke noget galt med.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-09 19:59

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> greatest hits!
> Brødrene oplyste at de ikke havde nye numre med, men spillede de gamle. Og
> det er der bestemt ikke noget galt med.

Helt sikkert ikke og det er jo det de der gamle bands lever på, når de tager
på turne.

Fra : Hauge

Dato : 11-06-09 20:07

Allan Krautwald wrote:
> Helt sikkert ikke og det er jo det de der gamle bands lever på, når
> de tager på turne.

Ja når de ikke har flere penge, så hopper alle nisserne (dem der betaler for
at se dem) på disse koncerter for at se en flok afdankede geder.

Mvh Hauge, der ikke har noget imod F.M.

Fra : Max

Dato : 11-06-09 20:14

Hej Hauge

> Ja når de ikke har flere penge, så hopper alle nisserne (dem der
> betaler for at se dem) på disse koncerter for at se en flok afdankede
> geder.

Nå, sådan nogle der gik af mode for 30 år siden som
f.eks. Jean-Michel Jarre ? :)

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 11-06-09 20:20

Hej Max
Max wrote:
> Nå, sådan nogle der gik af mode for 30 år siden som
> f.eks. Jean-Michel Jarre ? :)

Haha, der fik du mig

Han laver da trods alt fornyelser, det kan man da ikke sige om f.eks. Eagles
og andre, F.M. har jeg ikke lige hørt noget nyt fra.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 11-06-09 20:35

Hej Hauge

> Han laver da trods alt fornyelser, det kan man da ikke sige om f.eks.
> Eagles og andre, F.M. har jeg ikke lige hørt noget nyt fra.

Fornyelse betyder ikke nødvendigvis fremgang. Jeg kan bedst lide
F.M. fra tiden hvor Jeremy Spencer og Peter Green var med og
de spillede numre fra en tid længe før de blev en gruppe.

Den seneste udgivelse fra F.M. er fra 2003.

Men det jeg vil frem til er egentlig at de kan jo være On the Road
fordi de rent faktisk godt kan lide det.

--
Mvh Max

Fra : Newt Bridges

Dato : 14-06-09 15:24

On 2009-06-11 20:12:08 +0200, "mr" <mail@mail.dk> said:

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> greatest hits!
> Brødrene oplyste at de ikke havde nye numre med, men spillede de gamle. Og
> det er der bestemt ikke noget galt med.

Men 1100 kroner for en billet lidt tæt på (måske, for ifølge den plan
der er på Billetlugen kan man sagtens give 1100 for en billet og få
dårligere sæder end dem til 595)...

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!