Bytteside www.swapit.dk
Fra : SwapIT DK

Dato : 11-06-09 02:33

Hej alle,

Jeg startede en webside hvor man kan bytte DVDer - www.swapit.dk.
Den er i beta test udgave og jeg vil gerne have jeres mening om
siden.

mvh,
Nick

www.swapit.dk er en webside hvor man kan bytte dvd’er. Du vil få en
gratis dvd, når du opretter en ny bruger, så du kan gå igang med at
bytte. Sådan kan du bytte dine originale dvd’er:

1) Opret et brugenavn. Det er gratis.
2) Se vores film liste. Vælg filmen du vil have. Få din første film
gratis.
3)Tilføj til listen de film du vil bytte. Skriv navnet på filmen,tryk
på Søg og tryk derefter på Tilføj til tilbudslisten.
4) Optjen swaps ved at sende film til andre brugere.
5) Få flere film for de optjente swaps!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-06-09 16:36

SwapIT DK skrev:

> jeg vil gerne have jeres mening

Min mening er at du er OT.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-06-09 12:51

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Min mening er at du er OT.

Det er han jo sådan set ikke.
Mange indlæg handler om hvor man kan få fat i film, han giver blot info om
en mulighed for dette

Mvh
Benjamin

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 21:13

Laziter [9440] skrev:

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Det er han jo sådan set ikke.
> Mange indlæg handler om hvor man kan få fat i film, han giver blot
> info om en mulighed for dette

Jam, så vil jeg da sætte mine gamle film til salg hérinde, right?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-06-09 21:16

> Jam, så vil jeg da sætte mine gamle film til salg hérinde, right?

Hehe point well taken
Jeg mente bare at han ikke var helt OT, som køber af film er linket jo ok,
det er jo ikke meget anderledes end at linke til cd-wow f.eks.

Mvh
Benjamin

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 21:21

Laziter [9440] skrev:

> Hehe point well taken

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-06-09 12:55

"SwapIT DK" <swapitdk@gmail.com> skrev i meddelelsen

Hej alle,

Jeg startede en webside hvor man kan bytte DVDer - www.swapit.dk.
Den er i beta test udgave og jeg vil gerne have jeres mening om
siden.

-----

Jeg synes det er en fin idé du har gang i der.
Siden er også nogenlunde, du burde lave listen med tilgængelig film mere
overskuelig.
Det med at man kun kan se 3 film ad gangen duer ikke, hvad nu hvis der var
700 film? Så skulle jeg bruge evigheder til at finde frem til de sidste på
listen. Lav hellere en listevisning med 10-20 film og mulighed for at vælge
side i listen.
Du kunne også fjerne "menuen" (ved ikke hvad jeg ellers skal kalde den) i
toppen, og sætte den i siden.
Lav den collapsable, så hvis man f.eks. vælger film så kommer kategorierne
frem, det samme med musik osv.
Det var sådan lige hvad jeg havde af inputs

Mvh
Benjamin

Fra : Steen

Dato : 13-06-09 21:40

For et par år siden forsøgte en anden at starte en lignende side op, men
desværre er der ikke nok der er interesserede. På samme måde som de bunker
af CD'er der ligger og samler støv i kældre og lofter, så tror jeg mange
folk kaster deres gamle film ned i en kasse, og så glemmer alt om dem.

Med et lille marked som det dansktalende, så er der desværre nok ikke
grobund for de få dansktekstede film og serier - den engelsksprogede udgave
af swapit har vist mere basis for succes!

--

C¨,)