Newark til 5Th Avenue
Fra : T

Dato : 12-06-09 21:55

Hej gruppe

Er der nogen der har erfaring med at blive fragtet fra Newark ind til NY,
til 5th Avenue og 44st.
Evt. med en chauffør.

Sidste gang vi var der ovre gav vi lige omkring 85 $for turen med en Taxi,
men da vi skulle fra hotellet og ud var det med en privat chauffør og der
gav vi kun omkring 55$.

På forhånd tak

Hilsen

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 13-06-09 10:12

"T" <boing727_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sidste gang vi var der ovre gav vi lige omkring 85 $for turen med en Taxi,

Hmm, sidst jeg var der, det er godtnok 3 år siden nu, der gav jeg 45$ plus
bropenge, så ca 55$ med en alm taxi uanset hvor jeg skulle hen på manhattan,
det var en fast pris taxi'erne fra newark gav.

Da jeg skulle hjem, brugte jeg en shuttle bus fra hotellet til lufthavnen,
det kostede kun ca 20$. (Det var så også til JFK)

Mvh Jacob

Fra : Mjav

Dato : 13-06-09 21:12

"Jacob d'Andrade" <jacob@REMOVEbastard.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Da jeg skulle hjem, brugte jeg en shuttle bus fra hotellet til lufthavnen,
> det kostede kun ca 20$. (Det var så også til JFK)

Og sådan er det stadigvæk.
Var i NY i april og der var det fast pris fra lufthavnene til Manhattan.
Men ikke den anden vej, så der kan det være en fordel at benytte sig af de
der shuttle buser

Fra : Michrist

Dato : 14-06-09 08:34

> [...]
> Men ikke den anden vej, så der kan det være en fordel at benytte sig af de
> der shuttle buser- Skjul tekst i anførselstegn -

En anden mulighed for at komme fra Manhattan til Newark er at tage
Olympia Trails bussen fra hjørnet af 42. gade og 5th. Av. ved Bryant
Park. pris $15 for en enkelt. Stopper ved alle terminaler i Newark.

Mic