tang fra harald nyborg
Fra : S.B.

Dato : 11-06-09 18:43

Hej

Min gamle mor har bedt mig bestille en eller anden tang som HN har i deres
katalog, har jeg ikke lige fået.
Men skulle være sådan en at man kunne samle ting op fra gulvet af, uden at
bukke sig ret meget ned, skulle være lidt a la dem kommunens folk bruger til
at samle affald med.
Har brugt rimelig lang tid på at lede efter den på deres hjemmeside, men
synes ikke at kunne finde den.
Nogen der har det katalog, og evt kunne oplyse varenummer på den?
Den gamle har selvf. smidt hendes ud

Søren

Fra : Hauge

Dato : 11-06-09 18:51

Hej
S.B. wrote:
> Nogen der har det katalog, og evt kunne oplyse varenummer på den?

Den er ikke i det nye katalog der er på deres hjemmeside, så det er sikkert
et tidligere. Jeg har set den før, men kan ikke huske hvad de kalder den, og
har også prøvet på HN's hjemmeside, men udfra det jeg kan huske, finder jeg
intet.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 11-06-09 18:53

Hauge wrote:
> [...]
> sikkert et tidligere. Jeg har set den før, men kan ikke huske hvad de
> kalder den, og har også prøvet på HN's hjemmeside, men udfra det jeg

Jo for pokker:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1259&Grp=&n=10

Varenummer 1259 hvis linken ikke virker.

Mvh Hauge

Fra : S.B.

Dato : 11-06-09 19:11

> Jo for pokker:
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1259&Grp=&n=10
>
> Varenummer 1259 hvis linken ikke virker.
>
> Mvh Hauge

Lige netop den - rigtig mange tak til dig for din ulejelighed

Søren

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-06-09 21:15

S.B. formulerede spørgsmålet:
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Lige netop den - rigtig mange tak til dig for din ulejelighed

Ellers er den tit på udsalg hos Din Aktive Isenkræmmer til en 20'er.
Dog i en udførelse med faste smalle arme der klapper sammen.
Den er rigtig god til at gå og samle dræbersnegle med i skumringen.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Hauge

Dato : 11-06-09 21:20

Andersen [3650] wrote:
> Den er rigtig god til at gå og samle dræbersnegle med i skumringen.

Men er den ikke er for spinkel, hvis de nu prøver at dræbe dig?

Mvh Hauge

--
Jeg er blevet bedt om *ikke* at kalde Anders for hjernedød,
må heller ikke spørge om han ikke kan få hjælp af sin mor.

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 11-06-09 22:30

Jeg ville bruge lidt flere penge, og så købe den de har i Bauhaus, den
holder til dræbere og det hele.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Andersen [3650]

Dato : 12-06-09 09:45

Preben R. Sørensen:
> Jeg ville bruge lidt flere penge, og så købe den de har i Bauhaus, den holder
> til dræbere og det hele.

Min holder skam fint til dræbere, ninjaer og andre gangstere.
Kan dog ikke samle hestehoveder op

Fra : S.B.

Dato : 12-06-09 19:46

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Preben R. Sørensen:
>
> Min holder skam fint til dræbere, ninjaer og andre gangstere.
> [...]

Den her skal bruges til at samle ting op fra gulvet af, hun har lige fået en
ny hofte, så kniber med at komme ned på gulvet efter hvad der nu ligger
der.
Og så er det man undre sig - det er en beskyttet bolig, og så er der
brevsprække i døren, gad vide hvor breve og aviser lige havner, og hvor
mange der har svært ved at få dem samlet op.
Har nu monteret en lidt modificeret cykelkurv bag på hendes dør, så havner
de i den

Søren

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 12-06-09 22:41

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev >
> [...]
> mange der har svært ved at få dem samlet op.
> Har nu monteret en lidt modificeret cykelkurv bag på hendes dør, så havner

Holder stadig fast ved at HaraldSkrald ikke er værd at handle med, det er
billigt, men når man bliver skuffet er det ikke besparelsen værd.

Hun må da kunne låne en tang fra Kommunens hjælpemiddelcentral, ligesom hvad
der ellers kunne være gavnligt.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hauge

Dato : 13-06-09 06:24

Preben R. Sørensen wrote:
> Holder stadig fast ved at HaraldSkrald ikke er værd at handle med,
> det er billigt, men når man bliver skuffet er det ikke besparelsen
> værd.

Hvilket reelt kun gælder hvis man er fummelfingret, jeg har meget sjældent
oplevet det de sælger som noget direkte lort. I hvert fald ikke ringere end
det andre byggemarkeder og lign. sælger til langt højere pris.

Men ok, allerede der hvor man kalder en butik ved øgenavne, falder
skribentens seriøsitetsniveau til et sted mellem nul og derunder. Kunne
denne skribent være ansat i en konkurrerende biks?

Mvh Hauge, der nu forventer en alenlang tråd om DeWalt og lign. opblæste
produkter.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-06-09 09:46

Hauge sendte dette med sin computer:
> Mvh Hauge, der nu forventer en alenlang tråd om DeWalt og lign. opblæste
> produkter.

DeWalt : Been there, done that and bought the t-shirt.
Næste gang bliver det Makita

Fra : Petersen Michael

Dato : 13-06-09 11:11

Andersen [3650] <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> wrote:
> Hauge sendte dette med sin computer:
>
> DeWalt : Been there, done that and bought the t-shirt.
> Næste gang bliver det Makita

Metabo styrer *GG*

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 13-06-09 23:02

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev
> Hvilket reelt kun gælder hvis man er fummelfingret, jeg har meget sjældent
> oplevet det de sælger som noget direkte lort.

Jeg er ikke fummelfingret, men jeg har f o r mange gange stiftet
bekendtskab med butikkens kvalitetsproblemer.

>....I hvert fald ikke ringere end det andre byggemarkeder og lign. sælger
>til langt højere pris.

Enig i det sidste: vi lever i et land med alt for ringe priskonkurrence.

> Men ok, allerede der hvor man kalder en butik ved øgenavne, falder
> skribentens seriøsitetsniveau til et sted mellem nul og derunder. Kunne
> denne skribent være ansat i en konkurrerende biks?

Jeg har ingen økonomisk interesse i klemme, nej, og jeg er seriøs trods brug
af et ret kendt øgenavn.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-09 19:16

"Preben R. Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Enig i det sidste: vi lever i et land med alt for ringe priskonkurrence.

> Jeg har ingen økonomisk interesse i klemme, nej, og jeg er seriøs trods

Lige for at stjæle tråden lidt, så opdagede jeg at Falke fra Jem og fix har
5 års garanti på deres værktøj. Det syntes jeg er imponerende. Har Dewalt
det? Så dér køber jeg fremover.
Mvh
Mads K