Alle Macmodeller
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-06-09 15:17

Hjælp min svage hukommelse. Der er et program med en fortegnelse over
alle Apples modeller, men hvad er det nu, det hedder?

--
v.h. Mich

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 11-06-09 15:25

MacTracker: http://mactracker.dreamhosters.com/

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Esben

Dato : 12-06-09 21:12

> MacTracker: http://mactracker.dreamhosters.com/

eller http://mactracker.ca/ (eneste .ca domæne jeg kender...)

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-06-09 15:27

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Hjælp min svage hukommelse. Der er et program med en fortegnelse over
> alle Apples modeller, men hvad er det nu, det hedder?

Hukommelsen på min tiBook er bedre, end den i mit hovede. Det er
Mactracker, jeg skal have fat i. Spændt på om det eksisterer endnu?

Undskyld ulejligheden

--
v.h. Mich

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-06-09 15:43

Mich. Ottosen wrote:

> Hukommelsen på min tiBook er bedre, end den i mit hovede. Det er
> Mactracker, jeg skal have fat i. Spændt på om det eksisterer endnu?
>
> Undskyld ulejligheden

Hukommelsen eller TiBooke'en.?

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-06-09 16:33

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Spændt på om det eksisterer endnu?

ja , den bliver løbende opdateret ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-09 15:28

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> Hjælp min svage hukommelse. Der er et program med en fortegnelse over
> alle Apples modeller, men hvad er det nu, det hedder?

Gå ind i iTunes, vælg Apple Store, og søg på MacTracker - og du skal
finde.

Så kan du få det på din iPhone ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-06-09 00:46

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Gå ind i iTunes, vælg Apple Store, og søg på MacTracker - og du skal
> finde.
>
> Så kan du få det på din iPhone ...

Det vidste jeg slet ikke. Utroligt, hvad de finder på, men det er da en
smart idé. Det er altid rart at have opslagsværker med sig.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-06-09 00:06

> Det vidste jeg slet ikke. Utroligt, hvad de finder på, men det er da en
> smart idé. Det er altid rart at have opslagsværker med sig.

Jo, jo, men billederne er ikke retvisende. Har hentet den til min Fon.
Techspecs er godt, mne jeg savner altså billeder af modellerne.

--
v.h. Mich