ATT: Beatles kendere! (nye cd'ere)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-06-09 16:00

09.09.09 - Den dag kommer Rock Band Beatles og jeg skal i den grad være
Ringo!

Men, mit egentlige spørgsmål, samme dag udkommer alle studiealbums incl.
Past Masters 1 og 2 i nye remastered versioner.

Jeg har alle disse album på cd i forvejen... hvad er anderledes? Skal man
have de nye for optimal lyd, eller er det bare de gamle cd'ere igen?

Jeg har surfet lidt rundt, men har intet fundet om forskellen mellem de nye
og de cd'ere jeg har.

På forhånd tak!
--
sniper_Nolight

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-09 17:30

"sniper_Nolight" <noname@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> 09.09.09 - Den dag kommer Rock Band Beatles og jeg skal i den grad være
> Ringo!

Hehe, nu har folkene bag spillene da ramt alle generationer :)
http://www.thebeatlesrockband.com/trailer.php

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 19:13

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> Hehe, nu har folkene bag spillene da ramt alle generationer :)
> http://www.thebeatlesrockband.com/trailer.php
>
> /Alex

Alleee generationer. Simpelthen alllllle generationer. Og ligesådan med
metal-punk. Nu kan aalllle genrationer lide det og alllllle generationer
lytter til rap-musik og allllleeeeee generationer og
alle generationer lytter til <Linås musik oggg....

gaaabbbbbb......

Hilsen Åge

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-06-09 08:59

> [...]
> lytter til rap-musik og allllleeeeee generationer og
> alle generationer lytter til <Linås musik oggg....

Hvad?

Du giver da ingen mening.
--
sniper_Nolight

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-09 10:25

"sniper_Nolight" <noname@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du giver da ingen mening.
> --
> sniper_Nolight

Jo det er al det der med alternativ musik som han altid snakker om at "nu
kan ALLE GENERATIONER lide sådan noget"
og sådan noget og sådan noget andet noget. Han kunne godt finde på at
skrive at nu kan "alle generationer" lide punk-metal
og alle på plejehjemmet elsker dødsmetal.
Det er noget med den lidt alternative verden han lever i.

Hilsen Åge

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-06-09 22:27

> [...]
> og alle på plejehjemmet elsker dødsmetal.
> Det er noget med den lidt alternative verden han lever i.

Lyder som noget indforstået... held og lykke med det.

sniper_Nolight

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-09 09:45

> Lyder som noget indforstået... held og lykke med det.

Kun på Fur, for jeg fatter intet af det.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-09 09:56

> for jeg fatter intet af det.
>
> /Alex

Nu fatter alllllle generationer at Alex intet fatter

Fra : Infinity

Dato : 06-06-09 13:48

*PLONK*

Lige ned i kill filtret - nu gider jeg simpelthen ikke læse mere ævl fra
dig.

--
/Infinity

Fra : Armand

Dato : 06-06-09 10:55

sniper_Nolight skrev:
> [...]
> have de nye for optimal lyd, eller er det bare de gamle cd'ere igen?
>
> Jeg har surfet lidt rundt, men har intet fundet om forskellen mellem de nye

Dine nuværende er vel AAd'ere hvor de nye, udover at være remastered'e,
må ende med at være ADD'ere :-/

--
Armand.

Fra : Max

Dato : 06-06-09 11:06

Hej Armand

> Dine nuværende er vel AAd'ere hvor de nye, udover at være
> remastered'e, må ende med at være ADD'ere :-/

Det vil jo kræve at de har de oprindelige rå bånd, findes de
virkelig endnu ?

--
Mvh Max

Fra : Infinity

Dato : 06-06-09 13:47

> Hej Armand

> Det vil jo kræve at de har de oprindelige rå bånd, findes de
> virkelig endnu ?

Ja da!
Der er tale om digitalisering om finpudsning foretaget af George Martins søm
Geils Martin, med farmand ved roret.
Der er nok ikke så stor forskel, men lidt mindre støj og lidt mere diskant.

--
/Infinity

Fra : Max

Dato : 06-06-09 13:48

Hej Infinity

> Ja da!

Ok, jeg troede kun man havde de oprindelige master bånd.

--
Mvh Max

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-06-09 22:28

> Dine nuværende er vel AAd'ere hvor de nye, udover at være remastered'e, må
> ende med at være ADD'ere :-/
>
> --
> Armand.

Det vil jeg da undersøge. Der kommer vel osse nogen sammenligninger når de
er ude, så man kan afgøre om de skal købes... igen.

Tak.
--
sniper_Nolight