The Wrestler
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 08-06-09 16:12

Nå så fik jeg den set i går - Puhh den er jo på den ene side meget go ( jeg
ville ikke have set den hvis ikke micky ) havde spillet hoved rollen ...

men den er sgu da også noget depremerende :)
eller er det bare mig ??

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-06-09 20:27

"Bo Mørch Mogensen" <> skrev i meddelelsen ...

> men den er sgu da også noget depremerende :)
> eller er det bare mig ??
Har ikke set filmen endnu, men det er en gammel falleret skuespiller,
der spiller en gammel falleret wresler, så hvad havde du ventet?

mvh
Henning

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-06-09 14:03

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse

> Har ikke set filmen endnu, men det er en gammel falleret skuespiller,
> der spiller en gammel falleret wresler, så hvad havde du ventet?

Falleret eller ej. The Wrestler og Sin City er hans bedste film... begge
film lavet i hans 'fallerede' tid.

Filmene er kvalitetsmæssigt langt over gennemsnit i hver sin genre... efter
min mening.
--
sniper_Nolight

Fra : Rene Schnoor

Dato : 08-06-09 20:48

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ville ikke have set den hvis ikke micky ) havde spillet hoved rollen
>
> men den er sgu da også noget depremerende :)

Jeg synes faktisk den var rørende, hvilket jeg ikke havde forventet.
Bagsiden af show wrestlings medalje. Og jeg kunne især godt lide måden den
sluttede på.

Fra : Bjørn

Dato : 10-06-09 16:24

< og jeg kunne især godt lide måden den
> sluttede på.

Er det ikke sjovt som den på en måde ligner Clint's sidste film Gran
Torino mht slutning. Sådan et gammeldags mandfolk der bare ikke kan
hitte ud af at begå sig i nutiden og derfor satser på at "go down in
flames"... The Wrestler er en supergod film - og det var en fornøjelse
at se de der brydermiljøer skildret på en godmodig måde hvor alle de
involverede egentlig var sådan nogen okay fyre uden de store bagtanker.

Kh
Bjørn

Fra : Peter Larsen

Dato : 08-06-09 21:05

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> [...]
> jeg ville ikke have set den hvis ikke micky ) havde spillet hoved rollen
>
> men den er sgu da også noget depremerende :)

Hvorfor stiller du det op som et paradoks at en film skulle kunne være
begge dele?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-06-09 14:04

> [...]
> jeg ville ikke have set den hvis ikke micky ) havde spillet hoved rollen
>
> men den er sgu da også noget depremerende :)

Næ den er begge dele. Super film.
--
sniper_Nolight

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 10-06-09 19:54

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg ville ikke have set den hvis ikke micky ) havde spillet hoved rollen
>
> men den er sgu da også noget depremerende :)

Den er mægtig god, men den er på ingen måde realistisk som mange anmeldere
kalder den.

Det er langt fra alle wrestlere, der ender som ødelagte stofmisbrugere, der
er helt alene på kloden. The Wrestler's historie lader til at være baseret
en hel del på Jake "The Snake" Roberts' liv.

Men god, dét er den.