Hvilken film (3D)
Fra : Optimus Prime

Dato : 08-06-09 08:36

Efter at have læst Troldspejlets lille artikel om 3D film
(http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Film/Tema/20090604132258.htm) kom jeg
til at tænke på en film jeg så engang.

Den er vist på TV omkring 1980 (+/- et par år) og blev vist i 3D - dette
husker jeg fordi mors forslag om at kigge gennem en rød og grøn sodavand
ikke virkede

Det var en science fiction film om besøg fra rummet - jeg husker stort
set kun en (nat)scene fra en ørken hvor personen kigger rundt for at se
om der er nogen... Og som seer ved vi at rumvæsnet står bag en stor
kaktus/sten/busk meget tæt på og "lurer"

Jeg er 90% sikker på filmen er sort/hvid og mener også det er en
relativt kendt film; men kan ikke huske hvorfor jeg mener det.

Nogen bud?

Fra : Rene Schnoor

Dato : 08-06-09 14:53

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er 90% sikker på filmen er sort/hvid og mener også det er en relativt
> kendt film; men kan ikke huske hvorfor jeg mener det.

Kunne det være: It Came From Outer Space (1953) ?

http://www.imdb.com/title/tt0045920/

Den er jeg ret sikker på at jeg så I dansk fjernsyn først i 80'erne, og den
er i 3D.

Kig evt. på traileren på linket i imdb for at se om det kunne være den.

-René

Fra : Optimus Prime

Dato : 09-06-09 07:46

Rene Schnoor skrev:
> Kunne det være: It Came From Outer Space (1953) ?
>
> http://www.imdb.com/title/tt0045920/
>
> Den er jeg ret sikker på at jeg så I dansk fjernsyn først i 80'erne, og den
> er i 3D.

Ups jeg er vist ved at blive gammel, selvfølgelig er det den - har den
endda på DVD, må være derfor jeg mente den var kendt

Takker - nu kan jeg sove roligt til næste gang jeg kommer i tanke om en
film jeg har glemt