Spillerstage
Fra : Mike

Dato : 10-06-09 19:54

Jeg leder efter en spillerstage til min Junker 22. Ved ikke hvor stor den
skal være. Er der en der har en til salg?

Mvh
Mike

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 11-06-09 18:11

"Mike" <mikesantis@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter en spillerstage til min Junker 22. Ved ikke hvor stor
> den skal være. Er der en der har en til salg?
>
> Mvh
> Mike
Prøv i >dk.marked. privat.baad<

--
Med sejlerhilsen
Henning _/) _/) _/)

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-09 19:58

> Jeg leder efter en spillerstage til min Junker 22. Ved ikke hvor stor den
> skal være. Er der en der har en til salg?
> Mvh
> Mike

Hvis det er længden du tænker på - så skal den som udgangspunkt have samme
mål som J målet. Dvs. målet fra forkant af mast til der hvor forstag skærer
fordæk - målt så vandret som muligt.

Iflg. mine gamle optegnelser skulle det være 2,40 mtr.

Hvis det er til at spile fokken med ville jeg umiddelbart mene at en
spilerstage fra en Folkebåd eller H-båd kunne være alt rigeligt -

mvh
www.scanboat.com / Per Krabbe

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 11-06-09 21:34

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc(snabelA)scanboat(punktum)com> skrev i en
meddelelse news:4a3153c5$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hvis det er til at spile fokken med ville jeg umiddelbart mene at en
> spilerstage fra en Folkebåd eller H-båd kunne være alt rigeligt -

Ellers finder du bare et par brugbar næb, så skal jeg nok skaffe røret,
ø50x2 6m koster ca. 410,-kr inkl moms.
Jeg skal nok save det på ønskede længde, men du må selv monterer næbene mm.
og få det eloxseret, med mindre du betaler for det.

Mvh
Leon

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-09 08:30

> [...]
> Jeg skal nok save det på ønskede længde, men du må selv monterer næbene
> mm. og få det eloxseret, med mindre du betaler for det.

Hvis han har næb - så kan en træ-rundstok også løse det -

per