Vandkunst/vandsten
Fra : Renè

Dato : 09-06-09 07:24

Hejsa.

Jeg er på udkig efter en bestemt vandkunst/vandsten som jeg så i en Bilka
reklame for nogle mdr. siden. Jeg har tideligere haft en hjemmeside, hvor
man kunne se "gamle" reklamer for diverse udbydere, men har den ikke
længere, er der en der kan hjælpe mig enten med billede af vandkunsten,
eller hjemmesiden med reklamerne?

Kan ikke huske målene på vandkunsten, men den kostede ca. 999.- Dkr, og var
firkantet, og stod ligesom i et lille kar, der også var firkantet....

Jeg modtager alt hjælp med kyshånd...

RH

Fra : Erik Olsen

Dato : 09-06-09 08:18

http://www.archive.org/index.php

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Roy

Dato : 09-06-09 10:39

Fant denne på google. http://lundhede.datascan.dk/acatalog/Lh_Vandsten.html

Fra : Renè

Dato : 09-06-09 13:42

Roy skrev:
> Fant denne på google.
> http://lundhede.datascan.dk/acatalog/Lh_Vandsten.html
Den kendte jeg godt, men den er der desværre ikke den jeg er på udkig efter,
ellers rigtig mange tak for linket...

RH