Transportabel - igen
Fra : Dan Andersen

Dato : 08-06-09 10:16

Har en sammenklappelig grill af aluminium - så den på tilbud forleden.. Er
der nogen, der kan huske hvor den sælges?
Min egen hedder Dan Grill, men de harvist olgt rettighederne til en anden.
På forhånd tak

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen
Hvad er virkeligheden i virkeligheden??

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 08-06-09 10:36

> [...]
> Er der nogen, der kan huske hvor den sælges?
> Min egen hedder Dan Grill, men de harvist olgt rettighederne til en anden.

Jeg har 2 af disse:

http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/403/68/046-048.pdf

købt på et restlager. Jeg tror ikke de kan købes mere, så hvis de stadig
findes kunne det være interessant at høre hvor....

Alternativt synes jeg også denne type er interessant, selv om den fylder
mere:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=79807
/Finn (2009.06.08)