opsætning af badekabine
Fra : Onix

Dato : 07-06-09 11:22

Hej

Har en brusekabine jeg sat op fra ny sidste år, det er jeg sluppet rigtigt
dårligt fra, mug i fugerne, grim lugt af råddent vand.

Vil gerne have en prof. Men hvilken faggruppe går man til? Glarmester?

Vh

Onix

Fra : Stampe

Dato : 07-06-09 14:09

"Onix" <vedikke@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> dårligt fra, mug i fugerne, grim lugt af råddent vand.
>
> Vil gerne have en prof. Men hvilken faggruppe går man til? Glarmester?

Glarmester? Nææ det tror jeg ikke månske nærmere en VVS mand - hvor bor du i
verden?

Mvh
Allan

Fra : Onix

Dato : 07-06-09 14:17

Godt bud, tror jeg vil se efter en VVS'er.

Er fra Danmark, spøg til side - Fredericia her

Onix