Sådan en nar
Fra : JBH

Dato : 09-06-09 23:32

Hans sidste overhaling kan heldigvis kun blive som passager i en ligvogn...

http://ekstrabladet.dk/112/article1179439.ece

Håber de uskyldige ofre overlever samt kondolence til fartdjævelens
efterladte

/JBH

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-06-09 23:42

JBH skrev:
> Hans sidste overhaling kan heldigvis kun blive som passager i en ligvogn...
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1179439.ece

Den røde bil ser lidt gejlet ud. Mon det er den der tilhørte den
dristige billist?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-06-09 07:53

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Den røde bil ser lidt gejlet ud.

"Calibra"?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-09 18:51

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> "Calibra"?

Journalisten skriver godt nok at det er en Opel, men det er en Mitsubishi -
hedder den Starion?

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-06-09 19:01

Henrik B. skrev:

> Journalisten skriver godt nok at det er en Opel, men det er en
> Mitsubishi - hedder den Starion?

I rest my case
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-06-09 20:04

Henrik B. skrev den 10-06-2009:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Journalisten skriver godt nok at det er en Opel, men det er en Mitsubishi -
> hedder den Starion?

Det er nu en Opel Calibra

Brian Vestergaard
Københavns Vestegn

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-09 20:04

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er nu en Opel Calibra

Øh nej....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-06-09 20:13

Henrik B. skrev den 10-06-2009:
> "Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Øh nej....

Kig lige på bagerste ruderamme i forhold til en Mitsubishi Starion

Brian Vestergaard
Københavns Vestegn

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-06-09 20:30

Henrik B. skrev:
> "Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i
> meddelelsen news:mn.54ef7d9699389047.101873@Tingeling...

> Øh nej....

Nu skal man huske den er stylet. Man har ligefrem fjernet benzinlugen
fra venstre side. Til gengæld er udstødningen flyttet fra højre side.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-09 20:48

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Nu skal man huske den er stylet. Man har ligefrem fjernet benzinlugen fra
> venstre side. Til gengæld er udstødningen flyttet fra højre side.

EN Calibra er en Europæisk bil, ergo sidder tankpåfyldningen på højre side!

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-06-09 22:31

Henrik B. skrev:
> "Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> EN Calibra er en Europæisk bil, ergo sidder tankpåfyldningen på højre side!

Ja, præcis min pointe. Den er væk på "mitsubishi'en".

Efter 28 år i Opel havde jeg godt observeret det var en Europæisk bil.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 10-06-09 22:38

Henrik B. skrev:
> "Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> EN Calibra er en Europæisk bil, ergo sidder tankpåfyldningen på højre side!

*SUK* skønne spildte sarkasme-kræfter :-|

Hvis det kan trøste, Ib, så fangede i det mindste jég den

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-06-09 22:46

Armand skrev:

> *SUK* skønne spildte sarkasme-kræfter :-|
>
> Hvis det kan trøste, Ib, så fangede i det mindste jég den

Tak. Det er er ej heller 100% sikkert at tankdækslet sidder i højre side
på Europæiske biler.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 11-06-09 06:09

> Armand skrev:

> Tak. Det er er ej heller 100% sikkert at tankdækslet sidder i højre side
> på Europæiske biler.

På hvilke gør det ikke? (altså udtaget sportsvogne, Alfa'er med tankning bag
under nr.plade m.v.) Altså, hvilke modeller findes der, hvor den sidder i
venstre side?

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Anders Ecklon

Dato : 11-06-09 06:40

> På hvilke gør det ikke? (altså udtaget sportsvogne, Alfa'er med tankning
> bag under nr.plade m.v.) Altså, hvilke modeller findes der, hvor den
> sidder i venstre side?

Min Ford Ka f.eks.

Mvh AE

Fra : Leonard

Dato : 11-06-09 08:27

Henrik B. wrote:

> På hvilke gør det ikke? (altså udtaget sportsvogne, Alfa'er med
> tankning bag under nr.plade m.v.) Altså, hvilke modeller findes der,
> hvor den sidder i venstre side?

De fleste kassevogne har påfyldning i venstre side, VW lige ved
førerdøren, Fiat osv. i forskærmen.

--
Leonard

Fra : Peter C

Dato : 11-06-09 11:30

> [...]
>
> På hvilke gør det ikke? (altså udtaget sportsvogne, Alfa'er med tankning
> bag under nr.plade m.v.) Altså, hvilke modeller findes der, hvor den

Min 1997 Volvo V40 har påfyldning i venstre side ... min S70?er har i højre
!!!

MVH Peter C:

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-06-09 16:05

> På hvilke gør det ikke? (altså udtaget sportsvogne, Alfa'er med tankning
> bag under nr.plade m.v.) Altså, hvilke modeller findes der, hvor den
> sidder i venstre side?

Bare lige frit fra huskeren:
Fiat 126/127/128
Ford Fiesta Mk 1-2-3

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henrik B.

Dato : 11-06-09 18:50

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Bare lige frit fra huskeren:
> Fiat 126/127/128
> Ford Fiesta Mk 1-2-3

Skal vi så tage de aktuelle biler, og ikke dem fra forrige årtusinde.....?

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-06-09 19:59

> Skal vi så tage de aktuelle biler, og ikke dem fra forrige årtusinde.....?

Nøeh hvorfor det?
Ingen af de implicerede biler, i uheldet diskuteret i denne tråd, er fra
dette årtusinde heller.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-06-09 12:30

"Henrik B." <> skrev i meddelelsen ...

> Skal vi så tage de aktuelle biler, og ikke dem fra forrige årtusinde.....?

Peugeot 207 fra 2006.

mvh
Henning

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-06-09 17:23

Henrik B. skrev:
> [...]
>
> På hvilke gør det ikke? (altså udtaget sportsvogne, Alfa'er med tankning
> bag under nr.plade m.v.) Altså, hvilke modeller findes der, hvor den

Ja, vi kan jo starte med Kadett c stationcar. Næste vi kan tage er den
første model af Fiesta. Sådan lige frit ud fra hukommelsen.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 11-06-09 18:51

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-06-09 20:01

Henrik B. skrev:

> Skal vi så tage de aktuelle biler, og ikke dem fra forrige årtusinde.....?

Det gider jeg ikke. Sporer jeg en smule fornærmet, fordi teorien ikke
holdt stik.

Den der C3 der blev nævnt tæller ikke med?. Indrøm nu bare at din teori
ikke holder vand.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 11-06-09 06:08

> *SUK* skønne spildte sarkasme-kræfter :-|
>
> Hvis det kan trøste, Ib, så fangede i det mindste jég den

*Stående bilfald*

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-06-09 22:54

Henrik B. wrote:

> EN Calibra er en Europæisk bil, ergo sidder tankpåfyldningen på højre side!

Det kan man nu ikke nødvendigvis regne med. På vores Citroën C3 sidder
tankpåfyldningen i venstre side.

Ebbe

Fra : Henrik B.

Dato : 11-06-09 06:10

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan man nu ikke nødvendigvis regne med. På vores Citroën C3 sidder
> tankpåfyldningen i venstre side.

En franskmand - Figures....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-06-09 09:03

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in news:4a3091a9$0$15875
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> En franskmand - Figures....

Glorværdige svenskere som SAAB 96 og Volvo 544 havde den osse i venstre
side Og jow, der er en god forklaring.

Hvad der foregår i franskernes hoved er mig derimod en gåde.

Fra : Armand

Dato : 11-06-09 23:43

Kent Oldhøj skrev:
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in news:4a3091a9$0$15875
> $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Glorværdige svenskere som SAAB 96 og Volvo 544 havde den osse i venstre
> side Og jow, der er en god forklaring.

Jow, jow!

--
Armand.
(der godt husker det selvom han kun gik i 2. klasse)

Fra : Henrik B.

Dato : 14-06-09 15:25

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Glorværdige svenskere som SAAB 96 og Volvo 544 havde den osse i venstre
> side Og jow, der er en god forklaring.

Jep, det gi'r sig selv.

> Hvad der foregår i franskernes hoved er mig derimod en gåde.

Det tror jeg ikke man skal forsøge at forstå.... )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-09 20:09

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er nu en Opel Calibra

Hmmm....og så måske alligevel:
http://www.112-fredericia.dk/ec1120/ec1120.htm

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 10-06-09 20:17

> "Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hmmm....og så måske alligevel:
> http://www.112-fredericia.dk/ec1120/ec1120.htm

Netop! Det er sådan en her, tror jeg:
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.cars-directory.net/pics/opel/calibra/1993/opel_calibra_2304180_2_orig.jpg&imgrefurl=http://www.cars-directory.net/gallery/opel/calibra/1993/opel_calibra_2304180_2_orig.html&usg=__oef5tTYU51NFJBVvOK00D3Dc_cs=&h=351&w=468&sz=49&hl=da&start=23&tbnid=W-ZjWIOolAQuEM:&tbnh=96&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3Dcalibra%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:da-DK:official%26sa%3DN%26start%3D20

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : John Sahl

Dato : 10-06-09 08:33

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:
> Den røde bil ser lidt gejlet ud. Mon det er den der tilhørte den
> dristige billist?

Så man kører pr. definition som en idiot, hvis man kører i en bil der er
gjort noget ud af?

Det kunne ikke være sådan, at en del af dem der bruger tid på deres bil,
samtidigt også ønsker at passe godt på dem?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-06-09 10:31

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne ikke være sådan, at en del af dem der bruger tid på deres bil,
> samtidigt også ønsker at passe godt på dem?

Jeg tror at T Hansens kunder har en IQ der ligger noget under
landsgennemsnittet, og de der laver ulykkerne har ofte det samme problem.

Bare en tanke jeg fik

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-06-09 10:37

Leif Langgaard skrev:

> Jeg tror at T Hansens kunder har en IQ der ligger noget under
> landsgennemsnittet

Hvad ligger din egen IQ på?
Hans - der købte nye måtter hos thansen sidste uge
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-09 16:52

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i meddelelsen

> Det kunne ikke være sådan, at en del af dem der bruger tid på deres bil,
> samtidigt også ønsker at passe godt på dem?

Nej, det er simpelthen umuligt. Er en stylet bil involveret i en ulykke er
det pr. definition føreren af denne bil der er skyld i uheldet. Det er ikke
altid han (for det er altid en han), bliver tilkendt skylden men vi ved jo
godt allesammen at det er ham.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : JBH

Dato : 10-06-09 17:20

> [...]
>
> Det kunne ikke være sådan, at en del af dem der bruger tid på deres bil,
> samtidigt også ønsker at passe godt på dem?

Det skal nok passe at de passer godt på deres biler, men andre trafikanter
skider de en hatfuld....

Dagens JonnyBrian:

http://ekstrabladet.dk/112/article1179887.ece

mvh
JBH

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 10-06-09 23:13

On Wed, 10 Jun 2009 09:32:35 +0200, "John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> wrote:

>Så man kører pr. definition som en idiot, hvis man kører i en bil der er
>gjort noget ud af?

Hvem har sagt det?

>Det kunne ikke være sådan, at en del af dem der bruger tid på deres bil,
>samtidigt også ønsker at passe godt på dem?

Ikke i dette tilfælde. Ifølge historien havde en Opel kørt råddent over en
længere strækning for til sidst at skride ud og hamre ind i en Volvo.
Volvo'en er let genkendelig på billederne, og det er den anden bil der
er en smule stylet.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-06-09 08:29

John Sahl skrev:

> Så man kører pr. definition som en idiot, hvis man kører i en bil der er
> gjort noget ud af?

Det kan da godt være. Det tror jeg du ved bedre end mig

> Det kunne ikke være sådan, at en del af dem der bruger tid på deres bil,
> samtidigt også ønsker at passe godt på dem?

Du mener at de kun kører 40 km/t for at være sikker på at kører man ind
i noget, bliver skaden begrænset?

Fra : Henrik B.

Dato : 10-06-09 18:52

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den røde bil ser lidt gejlet ud. Mon det er den der tilhørte den dristige
> billist?

Ja, det er fjolset som kørte i den. Den er dog ikke gejlet, men ser ganske
standard ud (Mitsubishi).

Heldigt at modparten kørte i en Volvo 850, ellers var han sikkert også
blevet dræbt på stedet...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Armand

Dato : 10-06-09 22:41

Henrik B. skrev:
> "Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, det er fjolset som kørte i den. Den er dog ikke gejlet, men ser
> ganske standard ud (Mitsubishi).

Jeg synes nu ellers at der er faldet et og andet TanteHansen-stuff af
kareten: <http://www.112-fredericia.dk/ec1120/kov7.jpg>, så det er ikke
kun et par klistermærker det drejer sig om!

Gad forøvrigt vide hvor stor en del af impact den originale kofanger
tager ved sådant et smæk :-/ Detteher gejl tager tydeligvis intet :-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-09 16:54

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1179439.ece
>
> Håber de uskyldige ofre overlever samt kondolence til fartdjævelens

Ja, det han lavede der var en klassisk åndsvaghed. Handling og konsekvens.

mvh.
Kim Frederiksen