"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4a2f41c7$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Klaus D. Mikkelsen wrote:
>> ">> Eque <<" skriver:
>>> Jeg undlod derfor at gøre forsøget da min kun
>>> ryger ca. 30 sekunder efter koldstart efter den tynde
>>> olie er sivet i forbrændingskammeret natten over.
>>
>> Det er den her "perfekte" bil der gør det?
Hvis du vil bruge ordet perfekt, så er det
ganske kærkommet og anvendeligt, når vi
snakker +413.000 km over små 23 år.
Røg i startfasen er ikke unormalt
ved brugte paraplyer og ikke en fejl, men
en indikation på et vist slid af en motordel.
Nye biler tillades desuden et vist forbrug, og
dette forbrug forekommer blot på anden vis
uden at kategoriseres som værende en fejl.
Sådan er dêt.
> Det er jo et kompromis. Uanset hvor spændstige fordvognens simmerringe er,
> så gør swedolen dem 100% friktionsløse, og den fine fuldsyntetiske
> racingolie vil vandre forbi dem. Ondsindede rygter vil vide at ford
> overvejer en "upside down" løsning efter længere tids dialog med deres
> danske testkanin
Nu ligger landet sådan, at et tvivlsomt produkt som Swedol
og 'racingolie' ikke hører hjemme i en youngtimer som er på
vej mod den halve million...