Billig vaskehal i Århus
Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 08-06-09 20:38

Hejsa

Da jeg bor i lejlighed og ikke altid har mulighed for håndvaskning af bilen,
mangler jeg en billig vaskehal.

Mener at have set nogle 25-30 kroners i området, men det var før jeg fik bil
og nu kan jeg ikke huske hvor

Nogen der kan hjælpe?

-Lasse

Fra : Peter

Dato : 08-06-09 20:59

Hej!

Shell Express (tidligere hed det Metax) har vask til 25kr. - Du skal have en
plastikkort til Shell Express/Metax for at få det til den billige pris
http://www.shell.com/home/content/dnk/products_services/on_the_road/shop_and_services/shell_express/shell_express_om/

hilsen
Peter

Fra : Peter

Dato : 08-06-09 21:07

Hej igen!

Shell Express (Metax) Skanderborgvej 100, Viby J

hilsen
Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-06-09 01:01

On Jun 8, 9:38 pm, "Lasse Hoelgaard" <sn...@fedt.dk> wrote:
> [...]
> mangler jeg en billig vaskehal.
>
> Mener at have set nogle 25-30 kroners i området, men det var før jeg fik bil

UnoX på Gunnar Clausens Vej.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-06-09 19:04

Christian B. Andresen skrev:

> UnoX på Gunnar Clausens Vej.

Ikke længere, de har sat priserne op på alle deres vaske :(

> --
> Christian......http://www.yee-haw.dk

--
/Bjarke

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 09-06-09 19:46

Det lader til det kun er Shell der har billige vaske i Århusområdet.
Desværre skal man have et Shellkort for at benytte den. Jeg har bestilt et,
men gad vide hvor lang tid det holder.

Tak for input.

-Lasse

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 10-06-09 15:43

Lasse Hoelgaard skrev:
> Det lader til det kun er Shell der har billige vaske i Århusområdet.
> Desværre skal man have et Shellkort for at benytte den. Jeg har bestilt et,
> men gad vide hvor lang tid det holder.

Det skal så siges, at jeg synes at Shell's billigste vaske er ret
dårlige i forhold til eks UnoX som jeg har brugt før.
Om det bare var den enkelte vaskehal (i mit tilfælde på Skanderborg
vej), eller om det er generelt, ved jeg ikke.
Især tørringen var elendig, i forhold til hvad jeg har oplevet andre
steder. Men de har så også ret mange programmer, så der skal slf' være
noget til forskel mellem dem.
(Jeg brugte en af de billigste)

> Tak for input.
>
> -Lasse