Busgade i Kbh
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-09 22:37

Hvad er det for en gade i Kbh. der fro nyligt er blevet spærret for alm.
færdsel og lavet om til busgade? Er det Vesterbrogade? Det er vist kun 100
meter der er spærret, men når man ikke er kendt og ens navigationssystem
ikke kan forstå at der er spærret, så er man sgu fucked. Jeg skulle fra
Brohusgade på Nørrebro til Frederiksberg Alle og det blev da til noget af en
oplevelsesrig og lang tur.
Er den permanent spærret, eller er det noget midlertidigt? Det virker da som
noget af en stopklods.

Fra : Knud

Dato : 07-06-09 06:45

"Peter" <-> wrote in message
> [...]
> en oplevelsesrig og lang tur.
> Er den permanent spærret, eller er det noget midlertidigt? Det virker da

Vesterbrogade kan man - mig bekendt - stadig passere i bil, men Claus Bondam
har gjort hvad han kan for at genere trafikken på Nørrebrogade.
Amagerbrogade står for tur næst efter!

Knud

Fra : Elmer Fjort

Dato : 07-06-09 10:12

"Knud" <knud.t@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter" <-> wrote in message
>>

> Vesterbrogade kan man - mig bekendt - stadig passere i bil, men Claus
> Bondam har gjort hvad han kan for at genere trafikken på Nørrebrogade.
> Amagerbrogade står for tur næst efter!

Det må da være et elendigt navigationsprogram du bruger.

Fra Brohusgade og så til Frederiksberg Alle, er da noget af det letteste
at navigere til.

Det er jo blot lige ud af Brohusgade, og så blot dreje af når man når til
Frederiksberg Alle.

Elmer

Fra : Mogens

Dato : 07-06-09 11:28

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen

> Det må da være et elendigt navigationsprogram du bruger.

Ændringen i Kbh er relativ ny og derfor ikke med på de fleste
navigationssystemer. Jeg har netop selv passeret området og blevet
vildledt - dels af navi'en og dels af den elendige trafiksanering derinde...

Fra : thl

Dato : 07-06-09 12:26

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> navigationssystemer. Jeg har netop selv passeret området og blevet
> vildledt - dels af navi'en og dels af den elendige trafiksanering

Nu bliver jeg nysgerrig.
Hvilken ændring er der tale om?

mvh
Thorbjørn

Fra : Knud

Dato : 07-06-09 12:34

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> wrote in message

> "Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Nu bliver jeg nysgerrig.
> Hvilken ændring er der tale om?

Teknik - og Miljøborgmester Claus Bondam har gennemført et af sine hetz
kampagner mod bilister ved at spærre en del af Nørrebrogade for
gennemkørsel - først en model fra oktober 2008 til maj 2009 - derefter visse
nye ændringer.
Det er udført for at 'bøssen' kan promovere sig selv på bekostning af
befolkningen.

Knud

Fra : thl

Dato : 07-06-09 13:06

> [...]
> kampagner mod bilister ved at spærre en del af Nørrebrogade for
> gennemkørsel - først en model fra oktober 2008 til maj 2009 - derefter

Det kender jeg godt, men det kommer man da ikke i kontakt med på en tur fra
Brohusgade til Frederiksberg Alle.
mvh
Thorbjørn

Fra : Knud

Dato : 07-06-09 12:47
Fra : Claus Frørup

Dato : 07-06-09 13:32

Isang tao pinangalanan, Elmer Fjort nagsulat:

klip

> [...]
>at navigere til.
>
> Det er jo blot lige ud af Brohusgade, og så blot dreje af når man når til

Hvem har stjålet Bülowsvej?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Elmer Fjort

Dato : 07-06-09 22:54

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> Isang tao pinangalanan, Elmer Fjort nagsulat:
>
> klip

> Hvem har stjålet Bülowsvej?

Ingen, men det giver sig selv, når Brohusvej løber ud i Bülowsvej

Elmer