Radiobuttons..
Fra : Niels Skovmand

Dato : 31-07-01 13:32

Hej!

Jeg har et spørgsmål, som jeg ikke synes at kunne finde svar på på HTML.dk
(beklager!)..
Det er egentlig meget simpelt..

Jeg bruger PHP4 og laver en form med input.

Jeg vil gerne lave et punkt, hvor man kan vælge mellem to muligheder (f.eks.
Mand og Kvinde). Dette gør jeg vha. to radiobuttons, eller hvad det heller..

Jeg har bare et problem.. Hvilke data bliver sendt til næste side, alt efter
hvilke muligheder der er valgt?

Mange tak.

--
Niels Skovmand
http://www.wman.dk

"In the middle of difficulty lies opportunity."
Albert Einstein

Fra : Peter

Dato : 31-07-01 13:44

> [...]
>
> Jeg har bare et problem.. Hvilke data bliver sendt til næste side, alt efter

Kan du ikke bare teste det ?

Eksempel:

Hvis brugeren vælger Mand, bliver køn=Mand
Hvis brugeren vælger Kvinde, bliver køn=Kvinde

(find et varabelnavn der ikke indeholder "ø")

--
Venlig hilsen

Peter Heinzl

Cgi Shop
Mail: peter@cgi-shop.dk
web: www.cgi-shop.dk

Fra : Niels Skovmand

Dato : 31-07-01 13:54

"Peter" <peter@cgi-shop.dk> wrote in message

> Kan du ikke bare teste det ?
>
> Eksempel:

> Hvis brugeren vælger Mand, bliver køn=Mand
> Hvis brugeren vælger Kvinde, bliver køn=Kvinde
>
> (find et varabelnavn der ikke indeholder "ø")

Smart!

Tusind tak!