For mange pærer
Fra : TDN

Dato : 05-06-09 09:37

Hej!

Har et lille pæretræ hvor grenene allerede er tynget af masser af små pærer.

Skal jeg tynde ud i dem eller smider den selv overskuddet?

Mvh
Thomas

Fra : Klaus

Dato : 05-06-09 11:02

Jeg kender ikke til frugttræer, der selv udtynder i frugtbestanden, hvis
de sætter for mange frugter. Så jeg ville ikke betænke mig, tynd ud i
frugterne, dem der bliver tilbage vil blive større og du risikerer ikke
at grenene knækker på det lille træ.

mvh. Klaus Ankerstjerne
www.aigis.dk

Fra : Lars Clement

Dato : 05-06-09 22:21

det skal du . 1 pære til 20 blade. start nu og fjer de dårlige/ små pærer.
så får du store flotte frugter. æbler ligeså

--
Venligst

Lars Clement
indsætmitefternavn@hejlsnet.dk