Sælger Anna David overhovedet ?
Fra : Henrik Laursen

Dato : 04-06-09 11:08

Nu har jeg lagt mærke til at hende Anna David, der nu har 3 albums på
røven, at diverse ungdoms magasiner der er rettet imod personer på hendes
egen unge alder kun har givet hende sindsygt dårlige anmeldelser for alle 3
albums igennem tiderne.
Hendes seneste er ligefrem beskrevet som et album der må være rettet imod
6 årige (bladet Tjeck) og at det lyder nøjagtig som de 2 tidligere albums,
så at det kun må være hardcore Anna David fans der kan nyde det album,
siden det er så monotont.

Sælger Anna David overhovedet ?
Indrømmer blankt at jeg ikke gidder at høre på hende, hun ligger så
også fjernt fra det ellers brede spektrum af musik jeg lytter til.

--
Henrik Laursen

Fra : Martin Bak

Dato : 04-06-09 11:18

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse

> Sælger Anna David overhovedet ?
> Indrømmer blankt at jeg ikke gidder at høre på hende, hun ligger så
> også fjernt fra det ellers brede spektrum af musik jeg lytter til.

Hvorfor vil du så vide om hun sælger? Jeg hører det heller ikke, og er også
bedøvende ligeglad om hun sælger eller ej.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-06-09 07:07

Henrik Laursen skrev:

> [...]
> egen unge alder kun har givet hende sindsygt dårlige anmeldelser for alle 3

Det er jo ikke sikkert, Anna Davids målgruppe lytter til anmeldelser.
Mon ikke musikanmelderne også i ungdomsbladene er noget ældre og har
en anderledes smag end den gennemsnitlige Anna David-lytter?

> [...]
> 6 årige (bladet Tjeck) og at det lyder nøjagtig som de 2 tidligere albums,
> så at det kun må være hardcore Anna David fans der kan nyde det album,

Læsere, der bare kan lide popsange og ikke kræver en bestemt udvikling
af en sanger, får måske ikke så meget ud af de anmeldelser?

> Sælger Anna David overhovedet ?

Jeg ved det ikke, men det er der jo så mange, der ikke gør.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-09 14:23

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

Det er jo ikke sikkert, Anna Davids målgruppe lytter til anmeldelser.
Mon ikke musikanmelderne også i ungdomsbladene er noget ældre og har
en anderledes smag end den gennemsnitlige Anna David-lytter?

Jo det er nok mere børnehavebørn hun appelerer til. Er hun ikke også på
samme niveau?. Måske lidt under.

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-06-09 18:07

Hej
Åge Halldorsson wrote:
> Jo det er nok mere børnehavebørn hun appelerer til. Er hun ikke også på
> samme niveau?. Måske lidt under.

For én gangs skyld, må jeg erklære mig enig med dig, Åge. Men lad det nu
ikke stige dig til hovedet!
Jeg synes hun er dybt enerverende at høre på. Næsten lige så meget som
Sys Bjerre.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-09 19:10

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes hun er dybt enerverende at høre på. Næsten lige så meget som Sys
> Bjerre.

Hmm.. Sys Bjerre er da det nærmeste vi kommer en sanger/komponist der har
formået at lave en landeplage i rigtig lang tid.

"din lejlighed er lidt brændt ned
din Fiat er solgt til skrot..."

Vi kommer da ikke nærmere noget som stort set hele Danmark kan synge med på.

Selv jeg, som er mest til rockmusik, må tilstå jeg synes man ikke kan undgå
at holde lidt af Sys Bjerre.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-09 19:16

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> "din lejlighed er lidt brændt ned
> din Fiat er solgt til skrot..."
>
> Vi kommer da ikke nærmere noget som stort set hele Danmark kan synge med
> på.

Er det en sang vi kender?

> Selv jeg, som er mest til rockmusik, må tilstå jeg synes man ikke kan
> undgå at holde lidt af Sys Bjerre.

Jeg aner ikke lige hvem hun er

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-06-09 19:21

Hej
Alex Linaa wrote:
> Hmm.. Sys Bjerre er da det nærmeste vi kommer en sanger/komponist der har
> formået at lave en landeplage i rigtig lang tid.

Det ændrer ikke ved at det er utåleligt at høre på.

> Vi kommer da ikke nærmere noget som stort set hele Danmark kan synge med på.

Jeg tror ikke jeg kan.

> Selv jeg, som er mest til rockmusik, må tilstå jeg synes man ikke kan undgå
> at holde lidt af Sys Bjerre.

Jeg er til lidt af det meste, men lige netop sådan noget som det her, er
jeg ikke specielt imponeret af.
Den skabede måde at synge på, som der desværre er flere der er begyndt
på, kan jeg simpelthen ikke holde ud.
Måske det er den ærkekøbenhavnske møgforkælede forstadstøs-accent der
trigger mig, jeg ved det ikke.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-09 19:47

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse

> Det ændrer ikke ved at det er utåleligt at høre på.

Ikke for dig, nej. Men for en overvejende del af befolkningen forholder det
sig nok ikke sådan, når den kan gå hen og blive sådan en landeplage.

> [...]
> kan jeg simpelthen ikke holde ud.
> Måske det er den ærkekøbenhavnske møgforkælede forstadstøs-accent der

Hehe, fair nok. Vi kan jo ikke alle lide det samme, heldigvis. Ellers ville
der jo kun være én slags musik.
Nu er det heller ikke fordi det er noget jeg sådan lytter til, men jeg må da
tilstå at jeg bliver lidt i godt humør når jeg hører det i radioen.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-09 21:34

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Ikke for dig, nej. Men for en overvejende del af befolkningen forholder
> det sig nok ikke sådan, når den kan gå hen og blive sådan en landeplage.

Hvor er den en landeplage henne?

Hilsen Åge

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-06-09 02:20

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in

> Hvor er den en landeplage henne?

Den var en landeplage i det ganske danske land sidste sommer. Hvis du er
det mindste i tvivl, så så på "Malene" på Youtube.

Du vil blive imponeret over hvor mange amatør versioner der findes af det
nummer. Læg mærke til antallet af hits... og sammenlign så med en
hvilkensomhelst anden dansk landeplage...

At du ikke kender den eller har hørt den siger noget om hvor lidt du kommer
ud Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 09:08

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> At du ikke kender den eller har hørt den siger noget om hvor lidt du
> kommer
> ud Åge

Jeg synes da mere det ligner en kommentar fra en anden verden.

Hilsen Åge

Jeg kender da mange af tidens hits, f.eks. øjeblikket store landeplage "Det
er dit navn". Den kører over hele Mellemeuropa og Danmark i disse dage. Og
spilles på radiostationer
som spiller almindelig underholdningsmusik.

Hilsen Åge

Ps: Kom ikke her

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-06-09 09:59

> Jeg kender da mange af tidens hits, f.eks. øjeblikket store landeplage
> "Det er dit navn". Den kører over hele Mellemeuropa og Danmark i disse
> dage.

"Malene" giver flere millioner views på youtube. Flere. Millioner.

Umiddelbart fik jeg 13.000 views på "Det dit navn". 13. Tusind.

Samme søgning på Google giver 2,5 mill hits på "Malene" og 1800 på "Det dit
navn".

> Ps: Kom ikke her

Jeg tror det er dig der ikke kommer her. Selv Malene hader cover versioner
har flere views på youtube end "Det dit navn":
http://www.youtube.com/watch?v=zT5kggRznXY&feature=

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-09 10:29

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Malene" giver flere millioner views på youtube. Flere. Millioner.
> Umiddelbart fik jeg 13.000 views på "Det dit navn". 13. Tusind.

Der er rimelig påfaldende hvor mange views søgninger på henholdsvis "Sys
Bjerre" og "Kandis" giver.
Men det er jo i Åges verden nok fordi at dem der lytter til Kandis, er for
dumme, for grimme, for gamle, for...... til at kunne finde ud af at bruge
youtube.

> Jeg tror det er dig der ikke kommer her. Selv Malene hader cover versioner
> har flere views på youtube end "Det dit navn":

Fakta preller af på Åge. Folk der ikke kører Puch Maxi, og sidder hele dagen
med radioen tunet ind på Limfjord Pluds, tæller ikke som mennesker i Danmark
:)
Man skal godt nok være uden for mange tings rækkevidde for ikke at have
stiftet bekendskab med både "Malene" og "Kegle" det sidste år. De er da,
hvis noget, det nærmeste man kommer ørehængere og hits på dansk, helt bredt.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 11:49

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg tror det er dig der ikke kommer her.

Måsk skulle du have googlet "EIENEN STERN" eller "EEN STER" i stedet for
"Det er dit navn".

DET ER DIT NAVN (Kandis)
http://www.youtube.com/watch?v=GZWvufnb62k

EEN STER (Christoff) eller (Jannes)
http://www.youtube.com/watch?v=iCvU8UZX-Qo
http://www.youtube.com/watch?v=bMHvLw8xSQo

EINEN STERN (Nik P.) eller (D.J. Utzi)
http://www.youtube.com/watch?v=xUNKP9cgWao
http://www.youtube.com/watch?v=HW-1uI7FGzE&feature=related

Sangen er nok tidens største hit i Vestuuropa i disse dage.

Hilsen Åge

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-06-09 12:43

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in news:4a28f820$0$56785
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Måsk skulle du have googlet "EIENEN STERN" eller "EEN STER" i stedet for
> "Det er dit navn".

Selvom du tager hele Europa som hjælp, så er der stadig færre views på "Det
dit navn/Einen Stern", end på "Malene" i lille Danmark.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-09 17:26

> Selvom du tager hele Europa som hjælp, så er der stadig færre views på
> "Det
> dit navn/Einen Stern", end på "Malene" i lille Danmark.

Lige meget hvor mange fakta du smider på bordet, så ændrer det ikke på Åges
livsløgn og besættelse af, at schleaggermusk SKAL være mere populært end alt
andet.
Den dag det sker, forsvinder spam-bot'en i en blå gnist, og der lugter af
svedet ryatæppe på hele Fur

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 19:09

"Alex Linaa" <www.havelaager.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> end alt andet.
> Den dag det sker, forsvinder spam-bot'en i en blå gnist, og der lugter af

Alex har vist fået solstik i Solbjerg
::::::::::::::::ooooooooo))))))))))))))))))))

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-09 09:20

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> At du ikke kender den eller har hørt den siger noget om hvor lidt du
> kommer
> ud Åge

Man skal godt nok have gjort sig store anstrengelser, for at undgå at høre
"Malene" i løbet af det sidste år. Man må da næsten have været afskåret fra
omverdenen.

Fra : Martin Bak

Dato : 05-06-09 09:12

> Nu er det heller ikke fordi det er noget jeg sådan lytter til, men jeg må
> da tilstå at jeg bliver lidt i godt humør når jeg hører det i radioen.

Der kan man bare se. Jeg har det modsat. Jeg bliver voldsomt irriteret når
de spiller Sys Bjerre i radioen. Måske fordi de fuldstændig har skamspillet
et par af hendes numre, i en rotationsfaktor som numrene slet slet ikke har
kvalitet til. Så overskrides min kvalmegrænse. Og netop de ustyrligt mange
afspilninger har nok været en afgørende faktor for hendes kometsucces. Det
er i vid udstrækning playlisteudvalgene der afgør om noget hitter eller ej.
Ikke omvendt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-09 19:12

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i meddelelsen

> For én gangs skyld, må jeg erklære mig enig med dig, Åge. Men lad det nu
> ikke stige dig til hovedet!

> Mvh
> Martin

Nej nej. Jeg skal nok lade være med at blamere mig med at vi er enige. Jeg
er også pinligt berørt. hehe

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-09 18:12

Åge Halldorsson wrote:
> Jo det er nok mere børnehavebørn hun appelerer til. Er hun ikke også
> på samme niveau?. Måske lidt under.

Og du kandiderer til en plejehjemsplads, din senile gamle stodder. Få nu
vendt den voksen-ble, og fut i seng.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-09 19:14

"Peter" <-> skrev i meddelelsen
+
> Og du kandiderer til en plejehjemsplads, din senile gamle stodder. Få nu
> vendt den voksen-ble, og fut i seng.

Århhh hwa med selv at huske at tage din børne-ble af inden du sætter dig på
lokummet og skylder den ud i systemet.

hehe

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-06-09 09:01

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter" <-> skrev i meddelelsen
> +
>
> Århhh hwa med selv at huske at tage din børne-ble af inden du sætter dig

> [...]

Hvad er det du skriver, har han ikke betalt sin ble ??

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 09:06

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er det du skriver, har han ikke betalt sin ble ??
>
> M.V.H....Benny..

Det ved jeg ikke. Det kan også være han har slugt den.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-06-09 11:48

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det ved jeg ikke. Det kan også være han har slugt den.
>
> Hilsen Åge

Hej Åge....

Det var nu mest fordi du skrev " Skylder " i stedet for " Skyller " )

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 12:02

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det var nu mest fordi du skrev " Skylder " i stedet for " Skyller " )

ups. Jeg skriver sådan lidt hurtigere end hurtigt, så det ikke kan følge med
og så ryger der desværre nogle FLEJL med i forbifarten - Men det må du tale
med mit tastatur om.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-06-09 12:07

> [...]
med
> og så ryger der desværre nogle FLEJL med i forbifarten - Men det må du

Hej Åge

Det har jeg så gjort nu....

Jeg slog det hårdt ned i bordet, så det virker ikke mere......

Nu skal alle i andre ikke blive alt for optimistiske....

Han har garanteret et ekstra stående bag døren ))

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-06-09 09:07

> [...]
> Indrømmer blankt at jeg ikke gidder at høre på hende, hun ligger så
> også fjernt fra det ellers brede spektrum af musik jeg lytter til.

Jamen det er da heller ikke den værste gruppe at skrive til.

Povl Kjøller blev da ganske populær på synge til samme klientel.
Ja han blev faktisk kult....

I øvrigt må det være utroligt svært, for at 40 årig, at tænke som en 6 årig.

Spørger du Alex, lyder alt Dansk top også ens... Så alt er afhængigt af
hvilken indstilling du går ind til det med.

Selv har jeg det på samme måde med Tina Dickow...
Jeg ved ikke, om jeg har hørt mange af hendes sange,
eller jeg bare hører den samme hver gang.
For mig lyder de ens.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 09:15

> Selv har jeg det på samme måde med Tina Dickow...
> Jeg ved ikke, om jeg har hørt mange af hendes sange,
> eller jeg bare hører den samme hver gang.
> For mig lyder de ens.
>
> M.V.H....Benny..

På samme måde som pop lyder ens for mig. Om det er Anna David eller Tue West
er for mig det samme.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-06-09 11:59

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> På samme måde som pop lyder ens for mig. Om det er Anna David eller Tue
> [...]

Tja, men der var da vist også noget med, at du sommetider forvilder dig ind
på P4, og der er Malene da i hvert fald blevet spillet, noget mere end
jævnligt.. For så i en periode at blive afløst af svarsangen, som så igen
gled ud, da Kegle arriverede.... Det gav så igen plads til Søs Bjerres
udgaven af Malene... Hendes sangtalent, kan man sikkert godt sætte et
spørgsmålstegn ved, men det opvejes af nogle pudsige og sjove tekster. At
radioen så måske sommetider, spiller hende lidt rigeligt, det er hun
formodentligt uden skyld i..... Så jeg håber da ikke, du mener, at du aldrig
har hørt, hverken Malene, eller Kegle....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 12:10

> Tja, men der var da vist også noget med, at du sommetider forvilder dig
> ind
> på P4,

Det er altså kun hvis radioen ryger på gulvet eller jeg skal høre
regionalnyhederne klokken halv.

> [...]
> aldrig
> har hørt, hverken Malene, eller Kegle....

Altså, helt ærligt, så har jeg har jeg aldrig hørt navnet "Malene" eller
"Kegle" eller "Søs Bjerre" eller noget af deres musik. Hvis du spørger helt
tilfældige folk så tror jeg altså ikke de aner hvad der snakkes om, hvis de
navne nævnes.
Min radio står jo også på LIMFJORD PLUS hele dagen og så får man altså
ikke kendskab til andet en tidens største slagere. Dem der har jeg aldrig
hørt at de har spillet.
Men så har de jo til gængæld spillet tidens nok største vesteuropæiske hit
"Eienen stern" som også er et stort hit her i landet i den danske udgave med
Kandis "Det er dit navn". Jeg har lige lavet en tråd med youtubelink til den
danske, Hollandske, tyske og østrigske udgave af hittet.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-06-09 12:21

> [...]
den
> danske, Hollandske, tyske og østrigske udgave af hittet.

Hej Åge...

Jamen når du skriver sådan, mister jeg da al respekt for Limfjord Plus.

For det vil da være helt umuligt, at komme uden om, at både Malene og Kegle,
så absolut stadig hører til, blandt det mest spillede, og største hits. Så
spiller de Kandis, vil det lyde helt utænkeligt, at smyge sig uden om Søs
Bjerre...

Du ved jo udmærket godt, at jeg ikke følger alle de links, stadig fordi min
maskine er så hamrende laaaaaannnnnggggssssoooommmmm.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-09 12:58

>Så spiller de Kandis, vil det lyde helt utænkeligt, at smyge sig uden om
>Søs Bjerre...

> M.V.H....Benny..

Nu ville jeg lige ind at lytte til Sys Bjerre på Youtube, for at høre hvad
det er for noget. Jeg kan kun sige, at den type musikt ligger så uendelig
fjernt fra den musikstil som LIMFJORD PLUS følger. Det minder ikke engang om
noget som de spiller. Den slags rører de ikke den slags med en ildtang. Jeg
ville også miste al respekt for dem, hvis de gjorde.
Du må jo tænke på at LIMFJORD PLUS musikformat er "Dansktop-slager og
oldies", som det kaldes. Det er jo et stærkt tysk-inspireret musikformat,
som stort set følger koncepterne fra de store tyske slagermusikshow. Og i
den forbindelse er det der noget som passer ind i popformater og slet ikke i
slagerformater.
Man blander jo heller ikke vaskepulver med cornflakes. Hver ting for
sig, heldigvis

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-06-09 08:03

> [...]
> slagerformater.
> Man blander jo heller ikke vaskepulver med cornflakes. Hver ting for

Hej Åge

Nu vrøvler du da, den ville da fint kunne indpasses, også selv om de skulle
være Tysk schlager inspireret. Jeg ser ingen forhindringer i det. Men
selvfølgelig, oldie kan man jo ikke kalde den, men der svigter alle de andre
jo mindst lige så meget.... Så jeg ser stadig intet, der forhindrer at den
fint kunne spilles der. Undlader man den, ville det jo nemt kunne henføres
under snobberi....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-09 10:20

> Så jeg ser stadig intet, der forhindrer at den
> fint kunne spilles der. Undlader man den, ville det jo nemt kunne henføres
> under snobberi....
>
> M.V.H....Benny..

Jeg synes den ligner al det andet "på scenen-musik" og det er jo altså de
andre pop-stationer som sender sådan noget.
Det lyder som det modsatte af slager. Jeg synes heller aldrig man hører
sådan noget i de store tyske slagershow.
Hvis man begynder at indarbejde sådan noget i slagerformatet ved jeg ikke
lige hvad formålet med slagerformatet skulle være.
Så ville Keld og Hilda og Richard Ragnvald jo også fint kunne indpasses i
popformater. '
Alt andet ville være snobberi, hehe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-06-09 10:19

> [...]
> lige hvad formålet med slagerformatet skulle være.
> Så ville Keld og Hilda og Richard Ragnvald jo også fint kunne indpasses i

Hej Åge

Jamen hvor vil du finde problemet i det ????

Udsæt hvem som helst for et fuldt strygerorkester, med blæsergruppe
og du kan få hvemsomhelst, til at være schlager.....
Lige så vel, som man kunne danse wienervals til Led Zeppelin's
Stairway to heaven i vild med dans.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-09 10:25

> Jamen hvor vil du finde problemet i det ????

Problemet ville være, at formålet med at have en slager-radio så ville
fortone sig langt ude i horrisonten.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-06-09 09:33

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Problemet ville være, at formålet med at have en slager-radio så ville

Hej Åge

Jamen kan de spille Kandis, så kan de vel også spille Søs Bjerre...

Andet kan jeg da ikke se, Kandis er ikke mere schlager,
end Søs Bjerre er.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-06-09 12:38

> Andet kan jeg da ikke se, Kandis er ikke mere schlager,
> end Søs Bjerre er.

Når jeg lytter til Søs Bjerre synes jeg bare at lyder som det stik modsatte
at slager. Det lydr som almindelig åpop. Og det er selvfølgelig også derfor
man ikke spiller det

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-09 10:10

> [...]
modsatte
> at slager. Det lydr som almindelig åpop. Og det er selvfølgelig også

Hej Åge

Jamen det er det vel i bund og grund også.... Men det er Kandis jo også...
Så lige hvor er forskellen ?, og hvorfor kan de spille Kandis, og ikke Søs
Bjerre ?

Forekommer mig, du begynder at ligne Allan nu ))))))

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-09 12:38

> Forekommer mig, du begynder at ligne Allan nu ))))))
>
> M.V.H....Benny..

Må jeg være fri. Det var aldeles ikke morsomt. øhhh... hehe
Angående Søs-pigen kan jeg jo bare stille ind på Radio Larmerup eller hvad
pop-ststionerne nu hedder. Det kan jeg jo ikke hvis jeg vil høre Kandis.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-06-09 19:57

> [...]
> pop-ststionerne nu hedder. Det kan jeg jo ikke hvis jeg vil høre Kandis.

Hej Åge

Jo jeg syntes da, det var vældigt morsomt )

Tja, så vidt jeg husker, var det vist også P4 din radio stod på førhen.
Og det er der, min står, og det er lige før, selv de røde digitale tal
har brændt sig fast på min Luxman, så længe har de stået der....
For den er aldrig slukket... Og jeg har da hørt " Det dit navn "
Og da jeg ikke har købt den skive endnu, så må det jo være der
jeg har hørt den.... Hvilket også gælder for Malene....
Den har jeg heller ikke købt endnu.... Faktisk har jeg være en
lille smule doven, så det er kun blevet til 3 albums med Michael
Bolton, her på det sidste... Og det er nok ikke noget for dig .

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-09 20:05

> så det er kun blevet til 3 albums med Michael
> Bolton, her på det sidste... Og det er nok ikke noget for dig .

Dert ved jeg ikke: har aldrig hørt det navn før??? - men jeg youtuber lige
en omgang, så får vi se skråstreg høre

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-09 20:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> 3 albums med Michael
> Bolton, her på det sidste... Og det er nok ikke noget for dig .
´
Nu har jeg youtubet navnet. det var bestemt ikke noget. Der blev råbt så
højt og det er meget langsom og søvndyssende musik, synes jeg. Jeg følte mig
så søvning som et helt alderdomshjem, da jeg lyttede.

Hvis vi absolut skal have noget langsom-agtig musik så er ham her
u-overtruffen. Semino Rossi. Han slår alle navne i hele verden hvad det
angår. Og han råber ikke.

Her er han med en af sine bedste sange i den genre:
http://www.youtube.com/watch?v=MIN18jGKcag

og her er et link hvor man kan se på ny computer, så man kan afspille
youtube-links, hehe
http://welcome.hp.com/gms/dk/da/sz2/hho/notebooks_tabletpcs.html

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-06-09 08:32

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=MIN18jGKcag
>
> og her er et link hvor man kan se på ny computer, så man kan afspille

Hej Åge

Jamen der er ikke noget i vejen for at den kan....

Jeg gider bare ikke vente på den, for den er en anelse sløv....
Sådan for at sige det mildt.....

Og helt ærligt, hvorfor pokker skulle jeg sidde her, og lytte
til musik, på et par Dallas 300 Sorround Speakers....
Når musikken allerede strømmer ud af mine KEF UniQ
samt mine Celestion 6....

Det svarer vel til at smide en flæskesteg ud, for at få et stykke tørt
franskbrød.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-06-09 09:06

> Det svarer vel til at smide en flæskesteg ud, for at få et stykke tørt
> franskbrød.
>
> M.V.H....Benny..

Så er du altså ikke araber ???

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-06-09 11:24

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Så er du altså ikke araber ???

Det tror jeg ikke, jeg syntes i hvert fald, de snakker underligt

M.V.H....Benny..

Fra : Lyrik

Dato : 05-06-09 11:56

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Indrømmer blankt at jeg ikke gidder at høre på hende, hun ligger så
> også fjernt fra det ellers brede spektrum af musik jeg lytter til.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du starter tråden for at give Anna David "en sko i ansigtet".

Det er en tendens i nypuritanismens tidsalder.

den er:
Alle lækre feminine kvindelige sexede supersangtalenter, skal stemmes UD!

Jeg nævner på stribe:
Cindy Laursen (det første offer som var for sexet i Cindy ku-ku-Buggaluu! og
fik en led sko i ansigtet!)
Karen
Anna David

De hadekampagner og nedstemninger disse smukke lækre sexede sangstjerner har
været ude for, er hårrejsende.

I stedet vælger man småbumsede ølmavede ligeglade-sjuskede dusinsangere som
:
Sys Bjerre!

At Sys Bjerre har stjålet ideen til hævn over elskeren direkte fra Anna
Davids idé "Fuck dig!" det gås der let hen over!

Jeg håber I finder flere småbumsede ølmavsede frække "her kommer
jeg-kællinger"! Passende til: "Jeg hader skønhed og elsker grimhed! For jeg
er til indre skønhed-nypuritanisme! Er du smuk så bliver du stemt ud!"

I kan godt beholde den grimme/frække emanciperede albuende Sys Bjerre for
jet selv!

MvH
Jens