David Carradine begår selvmord....
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 04-06-09 16:48

Fra : Steen

Dato : 04-06-09 18:26

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
news:001092d6$0$2083$c3e8da3@news.astraweb.com...
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1177358.ece
>
> RIP din skidedejlige skurk!...

Ja, det var en sørgelig overraskelse.
Som altid, når folk er døde, er der ingen grænser for hvor afholdte de var,
af alt og alle.

Som hans producer udtalte da DC blev fundet død:
- Han død er chokerende og trist, han var fuld af liv, ville altid arbejde
.... en fantastisk person, siger Chuck Binder om sin klient. ("fuld af liv"?)

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 04-06-09 18:48

> Ja, det var en sørgelig overraskelse.
> Som altid, når folk er døde, er der ingen grænser for hvor afholdte de
> var, af alt og alle.

Ja den tendens er ret ens overalt, men du må da indrømme at min eulogi over
ham var spot on? ;).

Mvh
Silver.

Fra : Mads

Dato : 05-06-09 11:43

On Thu, 4 Jun 2009 17:47:57 +0200, "Michael 'Silver'"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article1177358.ece
>
>RIP din skidedejlige skurk!...

Selvmord? Ser da mere ud til at være et lille uheld under en
halv-kinky sexleg eftersom hans pik og nosser også var bundet
og fastgjort til rebet om hans hals.
Det er vel ikke lige den slags julelege man begynder på hvis
man har planlagt at begå selvmord.

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-06-09 13:18

In news:teth25hvlte1odo6stjje358anhnv9krqq@4ax.com,
Mads <Mads@nospam.nothanks.com> typed:

> [...]
> og fastgjort til rebet om hans hals.
> Det er vel ikke lige den slags julelege man begynder på hvis

Det er egentlig synd for hans minde med alle de gisninger.

Gad vide om det nu også har noget på sig. Under alle omstændigheder burde
sådanne ting ikke komme til offentlighedens kendskab, det er usmageligt
synes jeg. Nyhedsjægerne burde da have en vis respekt for afdøde personer,
som ikke kan forsvare sig, og uanset hvordan de end er kommet af dage, men
de scorer sikkert nok kassen på det.

Jeg vil huske Carradine fra nogle rigtig spændende film, hvor han var
ærkeskurk og den rolle var han virkelig god til, ingen tvivl om det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-09 18:12

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil huske Carradine fra nogle rigtig spændende film, hvor han var
> ærkeskurk og den rolle var han virkelig god til, ingen tvivl om det.

Men det er for latterligt at begå selvmord, så vil jeg sgu heller tænke på
han døde under en kinky leg.

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-06-09 18:40

In news:4a295243$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er for latterligt at begå selvmord, så vil jeg sgu heller
> tænke på han døde under en kinky leg.

Hvem siger også, at han tog sit eget liv. Det bliver nok aldrig opklaret, og
så kan han forhåbentlig få lov at hvile i fred.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 05-06-09 23:25

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen news:4a295243$0$15900
> Men det er for latterligt at begå selvmord, så vil jeg sgu heller tænke på
> han døde under en kinky leg.

Ja, oprigtigt talt.

Men det 'er' heller ikke selvmord. Man klæder sig ikke af og binder reb om
sine kønsorganer og hals, hvis man ved at man vil blive fundet død om nogle
timer... Det er der s'gu da intet menneske der ville finde på.

Fra : Steen

Dato : 06-06-09 12:38

"Hans Christian Vang" <hcvang@vangcreative.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, oprigtigt talt.

Jeg synes nu ikke der er nogetsomhelst latterligt, ved et selvmord.
Min mening er, at folk der synes det er latterligt, mangler empati.
Det er så bare min mening

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 05-06-09 23:23

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Det er egentlig synd for hans minde med alle de gisninger.

Man ved da godt at han ikke ligefrem var nogen helgen.

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-06-09 09:30

In news:4a299acf$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <hcvang@vangcreative.dk> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Man ved da godt at han ikke ligefrem var nogen helgen.

Hvor mange af os er det, når det kommer til stykket.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 06-06-09 21:54

> In news:4a299acf$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> Hans Christian Vang <hcvang@vangcreative.dk> typed:

> Hvor mange af os er det, når det kommer til stykket.

Nej, vel?

Fra : Per

Dato : 06-06-09 14:13

Hans Christian Vang wrote:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Man ved da godt at han ikke ligefrem var nogen helgen.

Men han var fantastisk i rollen i Nord og Syd - en rolle var som skabt til
ham.

/ Per

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 06-06-09 22:00

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men han var fantastisk i rollen i Nord og Syd - en rolle var som skabt til
> ham.
>
> / Per

Muligvis den eneste rolle han var habil i, efter min mening.

Har aldrig kunnet lide ham, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg er Bruce Lee
fan (for de af jer, der forstår dén reference)

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-06-09 22:12

In news:4a2ad8c8$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> [...]
>
> Har aldrig kunnet lide ham, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg er
> Bruce Lee fan (for de af jer, der forstår dén reference)

Han var da rimeligt god til kung-fu, men da jeg også er Bruce Lee (og Jet
Li) fan kan jeg godt forstå din reference.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 07-06-09 08:45

> Han var da rimeligt god til kung-fu, men da jeg også er Bruce Lee (og Jet
> Li) fan kan jeg godt forstå din reference.

Det tror jeg ikke, du kan - for det har ikke noget med Carradines evner udi
Kung Fu at gøre

Derimod har det noget at gøre med serien Kung Fu.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-06-09 10:24

In news:4a2b700d$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> [...]
> evner udi Kung Fu at gøre
>
> Derimod har det noget at gøre med serien Kung Fu.

Åh javel. Så faldt tiøren. Jeg kan ikke huske at have set serien -
måske et par enkelte afsnit, men det er jo også længe siden den blev vist.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 08-06-09 01:43

> [...]
>

> Åh javel. Så faldt tiøren. Jeg kan ikke huske at have set serien -
> måske et par enkelte afsnit, men det er jo også længe siden den blev vist.

Nå, faldt den?

Carradine stjal rollen fra Lee, og dét selvom Lee havde skabt seriens
koncept.

Om jeg fatter den racistiske tilgang de havde til den og andre produktioner.
Var man oriental kunne man skam ikke have hovedroller - man sku' være
tjener, idiot eller andet ligegyldigt pis.

Men verdenen blev heldigvis klogere, da Lee blev superstjerne kort tid
efter.

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-06-09 15:06

http://en.wikipedia.org/wiki/Auto-erotic_asphyxiation