Hvad skal man tro??Forsikringsoplysninger
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 03-06-09 21:01

Jeg havde en defekt på min stikledning-det blev anerkendt af min forsikring,
som skrev, at der var en selvrisiko på kr 2000. Hvis HELE rørledningen
skulle udskiftes, kunne der blive blive tale om, at betale 25% af fakturaen
(værdiforringelse)

Der blev lavet en rep.-hele rørledningen blev IKKE udskiftet--kun
ca 1,5 m

Ved opgørelsen kræver Forsikringen nu, at jeg betaler de 25% også.De
henviser til en paragraf i forsikringsbetingelserne-- hvor det ganske
rigtigt står,
at man nedskriver iht. husets alder.

Hvordan er jeg stillet-- kan det være rimeligt at man får oplyst noget
forkert(skriftligt) men at virkeligheden er en helt anden??

Sådan var det jo måske også, da jeg tegnede den pågældende forsikring for ca
20 år siden

MVH
Niels Nielsen