kapilærkasser.
Fra : Per H

Dato : 01-06-09 08:29

Jeg har en kapilærkasse, med to tomater. som jeg skal fylde op med
vand hver anden dag. og den tømmes helt.. Det bliver vist nogle dyre
tomater.

per

Fra : Erik Andersen

Dato : 01-06-09 09:08

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en kapilærkasse, med to tomater. som jeg skal fylde op med
> vand hver anden dag. og den tømmes helt.. Det bliver vist nogle dyre
> [...]

Den må være utæt. Har du en plastpose indeni, så den kan holde på vandet?
Du kan købe plastposer der passer til kasserne, så vandet ikke siver ud.
Eller brug noget plastfolie - men en pose der passer er lettest.
Mine kasser kan klare 3 - 4 uger med en påfyldning, afhængig af temperatur
og hvor store planterne er.
Mvh Erik

Fra : Per H

Dato : 01-06-09 09:12

On Mon, 1 Jun 2009 10:08:27 +0200, "Erik Andersen"
<erik-andersen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Eller brug noget plastfolie - men en pose der passer er lettest.
>Mine kasser kan klare 3 - 4 uger med en påfyldning, afhængig af temperatur

Ups. er det nødvendigt med plastposer? det stod vist også noget om
på kassen. Men jeg troede flamingo var helt tæt.

Så jeg må ned i jem og fix

per

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 01-06-09 11:20

On 1 Jun., 10:12, Per H <traman...@gmail.com> wrote:

>  Ups. er det nødvendigt med plastposer?  det stod vist også noget om
> på kassen. Men jeg troede flamingo var helt tæt.
>
>  Så jeg må ned i jem og fix

Ja. Og jem og fix sælger dem løst enkeltvis (i vores afdeling ligger
det under kasseapparatet).

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 05-06-09 00:43

"Kevin Borbye Edelvang" <edelvang@gmail.com> skrev
Ja. Og jem og fix sælger dem løst enkeltvis (i vores afdeling ligger
det under kasseapparatet).

Godt sted, det er jo næsten rede penge.....var der nogen der sagde ågerpris?

Brug afdækningsfolie eller andet, det tynde er lettest at lægge i.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen