Easyrider 2 ?
Fra : Nederbasse

Dato : 02-06-09 12:06

Hej

Var der ikke noget om at der skulle komme en Easyrider 2 for nogle år siden
eller husker jeg galt?
Neder

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-06-09 16:23

Nederbasse wrote:

> Var der ikke noget om at der skulle komme en Easyrider 2 for nogle år
> siden eller husker jeg galt?

Gud hjælpe mig om det ikke er sandt..
<http://www.imdb.com/title/tt1440743/>

Det kunne dog godt ligne straight to video..

--
Jesper Lund

Fra : Jesper

Dato : 02-06-09 22:00

Nederbasse <ln@noham.dk> wrote:

> Hej
>
> Var der ikke noget om at der skulle komme en Easyrider 2 for nogle år siden
> eller husker jeg galt?
> Neder

1'eren er en af de ringeste film jeg har set, så jeg tror jeg springer
en evt. 2'er over.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Lyrik

Dato : 03-06-09 22:49

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen

> 1'eren er en af de ringeste film jeg har set, så jeg tror jeg springer
> en evt. 2'er over.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Den går nok for tæt på, så du føler ubehag:
http://luen.dk/frihed.mov

Jens

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 03-06-09 23:26

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
> Den går nok for tæt på, så du føler ubehag:
> http://luen.dk/frihed.mov

1 `eren er da ellers både kult og klassikker og var med til at omdefinere
amerikansk film tradition da den kom frem :)

Fra : Lyrik

Dato : 04-06-09 15:20

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> 1 `eren er da ellers både kult og klassikker og var med til at omdefinere
> amerikansk film tradition da den kom frem :)
,,,,,,,,,,,,,,
Det kan vi godt være enige om og det ligger også i det videosvar jeg gav at
der er fine kvaliteter i den.

MvH
Jens Erik Bech

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 04-06-09 19:36

> Det kan vi godt være enige om og det ligger også i det videosvar jeg gav
> at der er fine kvaliteter i den.

det er godt nok længe siden jeg har set den - men jeg har den da på whs -
jeg mener den blev lavet på så lille et beudget som en ½ milleon dollars