Fik en lort med posten
Fra : P.N.

Dato : 31-05-09 14:20

Jeg har modtaget en pakke med afføring fra en mand jeg havde ansat for nogle
år siden, manden har fået luft for sin vrede ved at sende sin afføring. Kan
jeg anmelde ham for evt præventivt at afholde ham fra at sende evt flere
brune hilsener.

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-05-09 14:25

"P.N." <pn@get2net.dk> wrote in news:gvu06v$o9h$1@aioe.org:

> [...]
> nogle år siden, manden har fået luft for sin vrede ved at sende sin
> afføring. Kan jeg anmelde ham for evt præventivt at afholde ham fra at

Snak med BW, han har sikkert en god opskrift, ellers vil han gerne købe
det.

Fra : Jubii

Dato : 31-05-09 19:46

"Kim Larsen" <kim@larsen.kobenhavn> skrev i meddelelsen

> Snak med BW, han har sikkert en god opskrift, ellers vil han gerne
> købe
> det.

Juragruppen er en seriøs gruppe, eller hvad synes du?

Fra : N_B_DK

Dato : 31-05-09 21:22

"Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message
> Juragruppen er en seriøs gruppe, eller hvad synes du?

Med de rabiate holdninger P.N har til jøder, så kan det næppe undre
nogen.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : P.N.

Dato : 02-06-09 08:57

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message
>

> Med de rabiate holdninger P.N har til jøder, så kan det næppe undre nogen.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Må man nu heller ikke kritisere den brutale fremfærd hos et enkelt folkefærd
uden at de sender lort med posten.
Ren terror! btw der er 5 svar og ikke et af dem indholder noget svar, lad
være med at svare hvis det ikke har jura som grundlag.

Fra : Steen

Dato : 31-05-09 18:29

"P.N." <pn@get2net.dk> skrev i meddelelsen news:gvu06v$o9h$1@aioe.org...
> [...]
> nogle år siden, manden har fået luft for sin vrede ved at sende sin
> afføring. Kan jeg anmelde ham for evt præventivt at afholde ham fra at

Er du sikker i din sag, at det er vedkommende der har sendt den?
Efter nogle år, skulle man tro han var faldet ned på jorden igen.

Fra : Martin [TMM]

Dato : 31-05-09 18:40

Hej
Steen wrote:
> Efter nogle år, skulle man tro han var faldet ned på jorden igen.

Gammel kærlighed ruster jo som bekendt, aldrig.

Mvh
Martin

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 02-06-09 15:38

P.N. <pn@get2net.dk> wrote:

> [...]
> jeg anmelde ham for evt præventivt at afholde ham fra at sende evt flere

Der er nogle regler for hvad der må sendes med posten. Prøv at spørge på
dit nærmeste posthus.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Morten

Dato : 03-06-09 08:23

> Der er nogle regler for hvad der må sendes med posten. Prøv at spørge på
> dit nærmeste posthus.

Jep og afføring er ikke forbudt.

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/Farligt_indhold.pdf

Med mindre da den falder ind under diagnoseprøver, men da afsender ikke er
læge, patient el. lign. og modtager ikke skal diagnostissere indholdet er
det nok tvivlsomt om den holder. Mine forældre har f.eks. noget
elefanthømhøm støbt ind i plastic fra Afrika. Kan ikke i min vildeste
fantasi forestille mig den skulle falde ind under diagnoseprøve og dermed
være forbudt at sende (næppe at de ønsker at komme af med den ;)
Alt under forudsætning, naturligvis, at det er emballeret korrekt og
forsvarligt.

Altså, det man kan og bør gøre, når han har vist sig uimodtagelig for alm.
sund fornuft, er vel at melde manden til politiet for chikane og tage
forsendelsen med som bevis. Er man heldig har han selv leveret DNA-beviset -
er man uheldig er det en tilfældig stakkels hund ;)

Mvh
Morten

Fra : Hans Jensen

Dato : 03-06-09 19:42

Morten skrev:

> [...]
> tage forsendelsen med som bevis. Er man heldig har han selv leveret
> DNA-beviset - er man uheldig er det en tilfældig stakkels hund ;)

Mon ikke nærmere det er Post Danmark der har en sag ?
Affæring indeholder jo potentielt livsfarlige mikroorganismer så der kan
være tale om at udsætte folks liv for fare hvis f.eks. indpakningen
lækker. Det er jo i så fald også arbejdsmiljø lovgivningen der kommer
ind i billedet her :)