Langsom Safari.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 01-06-09 18:12

Hej alle.

Jeg har altid brugt safari, men efter den sidste opdatering syntes jeg
at safari er blevet svært langsom firefox er langt hurtigere speciel på
sider som facebook er safari pludselig blevet enormt langsom og kan stå
og køre med over 100% CPU på en MBP så blæseren går i selvsving...

Er jeg en enlig svale eller hvad, det er specielt når jeg har mange
sessioner åbne samtidig at den flipper, lukker jeg så Safari ned vups
så er alt tilbage til normalt..

Hilsen Henrik

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-06-09 18:52

Henrik Palshøj skrev:
> [...]
>
> Er jeg en enlig svale eller hvad, det er specielt når jeg har mange
> sessioner åbne samtidig at den flipper, lukker jeg så Safari ned vups så

En typisk synder er tunge flashreklamer. De kan godt trække tænder ud.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-06-09 18:57

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
>
> Er jeg en enlig svale eller hvad, det er specielt når jeg har mange
> sessioner åbne samtidig at den flipper, lukker jeg så Safari ned vups

Er det beta'en eller den "rigtige" version ?

/thomas

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 01-06-09 19:54

On 2009-06-01 19:56:38 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> Er det beta'en eller den "rigtige" version ?
>
> /thomas

Det er den rigtige 3.2.3 ;)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-06-09 19:59